• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • babylängtan20
    CA5 skrev 2013-05-03 12:12:00 följande:
    Babylängtan20: STORT grattis då!! Glad Finns ingen speciell anledning. Bor inte i Sverige och här gör man det lite oftare. I alla fall om man vill! 
    tackar :D igen ;) plussade ju sist i dec men fick ju ett ma :( men nu imon går vi in i v8 :)

jaha oj så skoj :)vart bor du?:)
  • görabebis
    MissKaos skrev 2013-05-03 18:06:47 följande:
    Jag fick paket från ellos idag. Gött med mammkläder i garderoben!

Misskaos, jag har förstått att du gillar secondhand precis som jag :) vad har du för favoriter i gbg?

Jag kontaktade min neurolog idag. Ska ta nytt ryggmärgsprov om 2 veckor och prata mer om 'graviditetsplan', ibland känns det som om vi är 2 1/2 personer om detta haha.

Tur är väl att min läkare är fantastisk och lätt att prata med. Jag önskar att jag va frisk. Jag VET att det inte går att önska och jag är verkligen så tacksam för att jag mår så här bra som jag ändå gör i min sjukdom.. Men vissa dagar önskar jag det nått så enormt så att det gör ont :( jag har haft en jätte trött vecka, 18 timmars sömn varje dag i 6 dagar trots medicin..

Nä nu ska jag rycka upp mig för idag har faktisk varit ok! 'Bara' sovit 14 timmar inatt och nu grillat oxfile och dricker rödvin. Och snart efterrätt.

Snälla, kan inte jag bli pigg när jag blir gravid ist för som alla andra bli trött. Det är jag ju annars.. Snälla snälla snälla. Tack o skål! Jag njuter med vin för er andra så kan ni njuta för mig hihi
  • MissKaos

Myrorna på Järntorget. Sen finns det en dyr i Haga. . På Värmlandsg finns mammasretro barn kläder och mammakläder. Bytingrn vid stampen är bäst på barn kläder. Myrorna vd jt är enorm ca 5våningar hsr allt!

görabebis skrev 2013-05-03 20:39:20 följande:
    Misskaos, jag har förstått att du gillar secondhand precis som jag :) vad har du för favoriter i gbg?

Jag kontaktade min neurolog idag. Ska ta nytt ryggmärgsprov om 2 veckor och prata mer om 'graviditetsplan', ibland känns det som om vi är 2 1/2 personer om detta haha.

Tur är väl att min läkare är fantastisk och lätt att prata med. Jag önskar att jag va frisk. Jag VET att det inte går att önska och jag är verkligen så tacksam för att jag mår så här bra som jag ändå gör i min sjukdom.. Men vissa dagar önskar jag det nått så enormt så att det gör ont :( jag har haft en jätte trött vecka, 18 timmars sömn varje dag i 6 dagar trots medicin..

Nä nu ska jag rycka upp mig för idag har faktisk varit ok! 'Bara' sovit 14 timmar inatt och nu grillat oxfile och dricker rödvin. Och snart efterrätt.

Snälla, kan inte jag bli pigg när jag blir gravid ist för som alla andra bli trött. Det är jag ju annars.. Snälla snälla snälla. Tack o skål! Jag njuter med vin för er andra så kan ni njuta för mig hihi

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20

hej alla :)! hur går det för er nu tjejer? ni gravida hur långt har ni kommit nu?

nån ny här inne som fått plus ?

vilka väntar på BIM? :)

• Soffan
    babylängtan20 skrev 2013-05-25 00:52:55 följande:
    hej alla :)! hur går det för er nu tjejer? ni gravida hur långt har ni kommit nu?

Jag är i vecka 17 magen börjar synas lite men känner mig bara fet..

Ska på ultraljud nästa vecka och hoppas på att se ett hjärta slå.
  • MissKaos

V13. Stooor mage. Kub på tisdag. Nervöst mwn såg ett hjärta slå i v8

Har känt fosterrörelser men nu är det flera dagar sedan.

babylängtan20 skrev 2013-05-25 00:52:55 följande:

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Sanna890

Vecka 22 för mig imorgon och idag åker jag på semester till Turkiet :) hoppas det är bra med er alla :)

• babylängtan20
    Soffan skrev 2013-05-25 08:24:01 följande:
    Jag är i vecka 17 magen börjar synas lite men känner mig bara fet.. Ska på ultraljud nästa vecka och hoppas på att se ett hjärta slå.

Åh så mysigt :) själv har jag 15 dagar kvar till kub :) hoppas allting ser bra att och att den lilla lever :)
  • görabebis
    babylängtan20 skrev 2013-05-27 00:57:25 följande:
    Åh så mysigt :) själv har jag 15 dagar kvar till kub :) hoppas allting ser bra att och att den lilla lever :)

Hej gumman! Jag läste på din sida vad som hänt :( jag beklagar!! Ledsamt för er! Förstod hur mycket ni sett fram emot detta barn! Hur är det nu? Är ni säkra på att det är ett missfall?? Stor kram. Hoppas d är ok att jag skriver här till dig.
  • görabebis

Hej alla andra! Hur går det för er?

Vi har haft ett uppehåll, jag har varit hos neurologen och gjort nya ryggmärgstester bla och fick svar igår att allt såg bra ut så nu ska vi börja på allvar :) eller det får bli nästa månad för denna skall jag utomlands med min syster o hennes barn 1 vecka o precis mitt i veckan infaller äl tror jag haha. Blir att ligga nu innan, men nästa månad så är det tillbaka o köra på igen ;)

Dessa 2-3 månader nu utan aktiva försök så har jag försökt känna efter om jag känner min äl och skrivit upp det ytte-pytte lilla jag känt i p-trackern, men inte mycket alls!

Diskuterade det i helgen med några tjejkompisar och oj vad olika det är! Vissa känner ju verkligen tydligt.

Pommac hur går det för dig? Gravid? Bim?

Riktigt go sommar till er alla o skriv gärna ibland för d e kul o läsa hur d går!

Svar på tråden Solstrålarna