• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Pommac
    Sanna890 skrev 2013-01-01 14:26:59 följande:
    Tänker inte nåt negativt om att få barn sent på året, vi vill så gärna ha en liten och h*n är välkommen när som helst :) både jag och min sambo är född sen på året och vi har aldrig lidit av det :) vi längtar så otroligt!

Har glömt att skriva att min älskade sambo friade till mig den 15 dec så i aug 2014 blir jag fru :)

Förövrigt har jag det lite märkligt med kroppen plötsligen, fick min mens på rätta dagen, blödde som vanligt. Nu några dagar senare fick jag småblödningar igen :s märkligt.

Hoppas ni alla hade det bra igår :)
    Nä det är absolut inget fel med det. Men alla har sina orsaker. 

Grattis!! Varför vänta ända till 2014 med att gifta er? =) 
  • floppan2008
    Tenshi skrev 2013-01-01 13:51:07 följande:
    Testade igen för några timmar sedan, BIM+2. Lite onödigt kanske, men...  Det ser tyvärr(?) nästan precis ut som det gjorde i förrgår men "strecket" kom fram betydligt snabbare idag (det tog bara någon minut innan det visade sig den här gången). Dessutom fastnar det mycket bättre på bild nu, det här har jag inte trixat med på något sätt.   

Nu syns det ju mkt tydligare! Grattis till graviditeten!
    CA5 skrev 2013-01-01 14:13:44 följande:
    Den här månaden kommer vi försöka allt vi kan. Egentligen tycker jag att oktober är "försent", men hoppas ändå på ett plus. Däremot vill jag inte ha barn november eller december.. Om man nu får välja :p men som du skriver, det är säkert då man blir gravid och det skulle såklart vara välkommet!

Kommer hoppa över 2 mån för jag vill inte ha bebis i nov el dec. Hoppas så jag blir gravid i jan för att föda i början av oktober verkar helt perfekt! Dottern fick jag i april och 2008 var rekordvarm vår och sommar. Mkt jobbigt med en liten bebis därför satsar jag på höst alt jan feb.
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-01 15:09:44 följande:

Nu syns det ju mkt tydligare! Grattis till graviditeten!
    Kommer hoppa över 2 mån för jag vill inte ha bebis i nov el dec. Hoppas så jag blir gravid i jan för att föda i början av oktober verkar helt perfekt! Dottern fick jag i april och 2008 var rekordvarm vår och sommar. Mkt jobbigt med en liten bebis därför satsar jag på höst alt jan feb.
  • Sanna890
    Pommac skrev 2013-01-01 14:36:03 följande:
    Nä det är absolut inget fel med det. Men alla har sina orsaker. 

Grattis!! Varför vänta ända till 2014 med att gifta er? =) 

Nästa år hoppas vi på att vara gravida och få barn :) jag vill inte gifta mig gravid, nyförlöst lr på vintern :p så 2014 blir det bröllop :)
  • Pommac
    Sanna890 skrev 2013-01-01 15:23:43 följande:

Nästa år hoppas vi på att vara gravida och få barn :) jag vill inte gifta mig gravid, nyförlöst lr på vintern :p så 2014 blir det bröllop :)
    Okej. Hoppas det blir så för din skull då. =)

Jag har alltid drömt om att vara en gravid brud. Jag fick dock inte det. Var på vårt sjunde försök när vi gifte oss. :( Trist när det inte blir som man tänkt...

• MissKaos

Starkare och starkare ältest. Testat 2 idag, ser ut som al på g NU? Kan det vara att jag har varit magsjuk flera ggr som har.ställt till det?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Starkare och starkare ältest. Testat 2 idag, ser ut som al på g NU? Kan det vara att jag har varit magsjuk flera ggr som har.ställt till det?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    CA5 skrev 2013-01-01 14:13:44 följande:

Den här månaden kommer vi försöka allt vi kan. Egentligen tycker jag att oktober är "försent", men hoppas ändå på ett plus. Däremot vill jag inte ha barn november eller december.. Om man nu
    får välja :p men som du skriver, det är säkert då man blir gravid och det skulle såklart vara välkommet!

OJ! Vilken lyx att kunna tänka så -Själv är jag glad och tacksam om jag öht blir gravid när det än blir! MEN jag har nu inte värdens bästa fertilitet precis. Och jag gissar att du är född -85 så då har du dessutom rätt mkt mer tid än mig. Såklart.

Jag mår illa igen *dör* INTE mer magsjuka nu! Men mannen i huset har ju varit dålig -det bröt ut 2 dgr före nyår och han är inte rikitigt bra ännu så han kan ju ha smittat mig igen.

Ska ta mitt sista ÄL test snart. Hoppas det kommer nya på posten imorgon!  Vet inte om jag ska försöka få ett nyp ikväll? OM det nu är ÄL på G... Men magsjuka smittar ju som f-n..
  • Tenshi

floppan2008: Tack! Blir helt skakis nu, känns inte som att det kan vara sant. Testar med digitalt på fredag, då borde det ju visa positivt om det är något. Hoppas, hoppas... :)

• Sanna890
    Pommac skrev 2013-01-01 15:26:00 följande:
    Okej. Hoppas det blir så för din skull då. =)

Jag har alltid drömt om att vara en gravid brud. Jag fick dock inte det. Var på vårt sjunde försök när vi gifte oss. :( Trist när det inte blir som man tänkt...

Ja vi hoppas på det :)

Oki, tråkigt när det inte blir som man tänkt sig :/ men du var en lycklig brud den dagen ändå kan jag tänka mig ?:) hur hade ni ert bröllop?:)
Svar på tråden Solstrålarna