• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-02-07 21:01:10 följande:

Näe fy vad orättvist och jävligt märkte du något eller upptäcktes det via VUL. Jag fick svaga plus och kände mig verkligen gravid. Testen blev svagare och tillslut blanka och mensen kom på bim+5 störtflod det rann och rann ur mig samt ramlade ut massa klumpar i toan. Misstänker mf. Inget mot att få ma förståss men tråkigt ändå Hoppas du snart blir gravid igen.

Jag tror inte ens du behöver misstänka. Mitt mf förra sommaren var som ditt fast jag tror jag var ngn dag mer gången. Jag fick gräsligt ont i  fogen mittfram när det kom ut. Som foglossningssmärta ungefär. Kände du av det=
    ma är säkerligen värre. MYCKET värre.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20
    görabebis skrev 2013-02-07 21:02:58 följande:

Är det erat andra ma? Eller första? Man får ju hoppas att när det blir så är det för att kroppen stöter bort foster som det är något fel på.. Lindrar ju knappast nu, men troligtvis är det kroppen som gör sitt jobb hur ledsamt det än är.

Min bästa vän fick ett ma tidigt i höstas, sen blev hon gravid på första försöket igen, Hon är i vecka 16 nu :)  
    första MA men 2a döda foster :(  jo vi vet men de är tufft med 2 på rad men finns inget o göra åt nu eller som man kunde ha gjort iaf .. Bara acceptera de fullfölja o försöka på Nytt ..  jag hoppas innerligt vi kan få till de på 1a denna gång 
  • babylängtan20
    görabebis skrev 2013-02-07 21:02:58 följande:

Är det erat andra ma? Eller första? Man får ju hoppas att när det blir så är det för att kroppen stöter bort foster som det är något fel på.. Lindrar ju knappast nu, men troligtvis är det kroppen som gör sitt jobb hur ledsamt det än är.

Min bästa vän fick ett ma tidigt i höstas, sen blev hon gravid på första försöket igen, Hon är i vecka 16 nu :)  
    första MA men 2a döda foster :(  jo vi vet men de är tufft med 2 på rad men finns inget o göra åt nu eller som man kunde ha gjort iaf .. Bara acceptera de fullfölja o försöka på Nytt ..  jag hoppas innerligt vi kan få till de på 1a denna gång 
  • görabebis
    babylängtan20 skrev 2013-02-07 21:12:56 följande:

Jag håller tummarna för att ni fått er otur nu och att nästa gång så kommer du gå hela vägen. Hur länge har ni försökt?  
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-02-07 21:12:19 följande:
     Jag tror inte ens du behöver misstänka. Mitt mf förra sommaren var som ditt fast jag tror jag var ngn dag mer gången. Jag fick gräsligt ont i  fogen mittfram när det kom ut. Som foglossningssmärta ungefär. Kände du av det= ma är säkerligen värre. MYCKET värre.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

mf är hemskt överhuvudtaget men jag tror nog MA tar priset.. Jag har aldrig känt mig s.. Lurad av min egna kropp :(  allasymptom , tappen stängd o hcg men inget levande foster utan ett döttt som lever kvar i flera veckor ... Jag hade hellre störtblött med klumpar igen ist för detta besked och att dessutom starta ett missfall :/
  • babylängtan20
    görabebis skrev 2013-02-07 21:18:37 följande:
    Jag håller tummarna för att ni fått er otur nu och att nästa gång så kommer du gå hela vägen. Hur länge har ni försökt?  

sen augusti :( o har redan hunnit med 2 mf ett utblött och ett uteblivet :( livrädd för o +a igen kmr aldrig kunna slappna av :/
  • CA5

Babylängtan20 - Fy då! Jag beklagar verkligen!!! kan inte föreställa mig hur det känns. Hoppas turen vänder för er nästa gång! Tänker på dig!

• floppan2008

Måste fråga en grej. Om mensen är sen är ÄL sen då också? Om mensen varit som vanligt börjar min fertila period imorn. Stämmer bra då jag har ökade flytningar och mol i äggstockarna. ÄL skulle då varit på ons. Stämmer väldigt bra med tanke på hur det känns och hur flytningarna ökar och ser ut. Enl appen om man räknar min sena mens ska jag inte ha ÄL fören söndag om en vecka och 2 dagar. Kan ÄL infalla som den skulle trots sen mens. Känns verkligen som innan ÄL nu! Jag kommer ha sex var tredje dag nu ända tills nästa söndag för säkerhets skull. Kul om någon vet ifall ÄL måste bli sen vid sen mens eller inte.

• MissKaos

Det kan man inte veta, sannolikt följer du vanligt antal dagar från mens y äl. Sex varannan dag?

Finns nu bilder på mina test i tråden

floppan2008 skrev 2013-02-07 21:55:07 följande:
    Måste fråga en grej. Om mensen är sen är ÄL sen då också? Om mensen varit som vanligt börjar min fertila period imorn. Stämmer bra då jag har ökade flytningar och mol i äggstockarna. ÄL skulle då varit på ons. Stämmer väldigt bra med tanke på hur det känns och hur flytningarna ökar och ser ut. Enl appen om man räknar min sena mens ska jag inte ha ÄL fören söndag om en vecka och 2 dagar. Kan ÄL infalla som den skulle trots sen mens. Känns verkligen som innan ÄL nu! Jag kommer ha sex var tredje dag nu ända tills nästa söndag för säkerhets skull. Kul om någon vet ifall ÄL måste bli sen vid sen mens eller inte.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Det kan man inte veta, sannolikt följer du vanligt antal dagar från mens y äl. Sex varannan dag?

Finns nu bilder på mina test i tråden

floppan2008 skrev 2013-02-07 21:55:07 följande:

Svar på tråden Solstrålarna