• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • floppan2008

Tack för eran pepp! Ska leva normalt fram till bim. Äta och dricka vad jag vill. Eftersom jag inte dricker när jag är gravid får jag låta bli att testa innan helt enkelt. Vill ha en avslappnad helg och slippa tänka alls. Skönt att slappna av lite denna månaden. Hör ni tjejer. Nu är det faktiskt vår tur! Februari blir vår månad. Nu tror vi det! Kram på er!

• floppan2008

Kommer inte bli berusad. Om inte mensjävulen kommer redan på lördag kväll vilket den brukar göra. Då blir det inte ett glas vin utan en flarra

• babylängtan20

hej tjejer idag 10 dgr efter mitt första vul konstaterades MA fostret dog v 5+5 idag skulle jag varit v 9+2 :(  det gick inte denna gång heller .. Så nu sluter jag mig till denna tråden igen eftersom vi måste börja på nytt ännu en gång :( i helgen börjar jag mitt medicinska missfall med cytotec behandling då jag vet hur ont ett mf gör ser jag verkligen inte fram emot detta.. Hoppas cytotec hjälper min kropp ut med allt, komplikationsfritt så jag slipper akuten och en skrapning efter återbesöket .. Hoppas min äl och mens kommer igång direkt så vi kan börja så fort som möjligt 3e gången gilt sägs de ju , får hopppas de stämmer för oss ..

• görabebis
    babylängtan20 skrev 2013-02-07 20:51:04 följande:
    hej tjejer idag 10 dgr efter mitt första vul konstaterades MA fostret dog v 5+5 idag skulle jag varit v 9+2 :(  det gick inte denna gång heller .. Så nu sluter jag mig till denna tråden igen eftersom vi måste börja på nytt ännu en gång :( i helgen börjar jag mitt medicinska missfall med cytotec behandling då jag vet hur ont ett mf gör ser jag verkligen inte fram emot detta.. Hoppas cytotec hjälper min kropp ut med allt, komplikationsfritt så jag slipper akuten och en skrapning efter återbesöket .. Hoppas min äl och mens kommer igång direkt så vi kan börja så fort som möjligt 3e gången gilt sägs de ju , får hopppas de stämmer för oss ..

Vad tråkigt att höra babylängtan!! beklagar. Hoppas att du inte behöver gå igenom skrapning utan att allt kommer ut.. Hoppas på tredje gången gillt för er.
    Kram 
  • babylängtan20
    görabebis skrev 2013-02-07 20:54:46 följande:

Vad tråkigt att höra babylängtan!! beklagar. Hoppas att du inte behöver gå igenom skrapning utan att allt kommer ut.. Hoppas på tredje gången gillt för er.
    Kram 
    tack de är tufft o sorgligt som fan :'(  men hoppas verkligen att det går nästa gång .. Ja jag vill verkligen inte skrapas och sen är de ju bara v 6 så förhoppningsvis kommer de ut fort eftersom de är så pas litet ..
  • floppan2008

Näe fy vad orättvist och jävligt märkte du något eller upptäcktes det via VUL. Jag fick svaga plus och kände mig verkligen gravid. Testen blev svagare och tillslut blanka och mensen kom på bim+5 störtflod det rann och rann ur mig samt ramlade ut massa klumpar i toan. Misstänker mf. Inget mot att få ma förståss men tråkigt ändå Hoppas du snart blir gravid igen.
  • babylängtan20
    görabebis skrev 2013-02-07 20:54:46 följande:

Kram 
    tack de är tufft o sorgligt som fan :'(  men hoppas verkligen att det går nästa gång .. Ja jag vill verkligen inte skrapas och sen är de ju bara v 6 så förhoppningsvis kommer de ut fort eftersom de är så pas litet ..
  • görabebis
    babylängtan20 skrev 2013-02-07 20:59:07 följande:

Är det erat andra ma? Eller första? Man får ju hoppas att när det blir så är det för att kroppen stöter bort foster som det är något fel på.. Lindrar ju knappast nu, men troligtvis är det kroppen som gör sitt jobb hur ledsamt det än är.

Min bästa vän fick ett ma tidigt i höstas, sen blev hon gravid på första försöket igen, Hon är i vecka 16 nu :)  
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-02-07 20:50:18 följande:
    Kommer inte bli berusad. Om inte mensjävulen kommer redan på lördag kväll vilket den brukar göra. Då blir det inte ett glas vin utan en flarra
    JAg röstar för en flarra om tanen kommer. En GOD en. Rött! Själv drack jag öl varje dag i thailand. Fast jag viste att det var BIM när vi kom hem. Man kan inte tänka så hela tiden. Sonen tog 15 månader på sig att bli till.
    Kram. Vad jobbigt

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20
    floppan2008 skrev 2013-02-07 21:01:10 följande:

Näe fy vad orättvist och jävligt märkte du något eller upptäcktes det via VUL. Jag fick svaga plus och kände mig verkligen gravid. Testen blev svagare och tillslut blanka och mensen kom på bim+5 störtflod det rann och rann ur mig samt ramlade ut massa klumpar i toan. Misstänker mf. Inget mot att få ma förståss men tråkigt ändå Hoppas du snart blir gravid igen.
    Jag fick en blödning 1 dag efter plus men de gick bra.. Sen samma dag som de dog fick ja en rosa flytning sen inget mer veckan efter ännu mer o hade blodblandade flytningar i 6 dagar bm sa de är ingen fara bla bla bla... Jag visste direkt .. Men sen söndag för 10 dgr sen kom de färskt blod så åkte in akut o de visade på vul men de kunde inte ge klarbesked utan fått vänta 10 dagar på få ett besked.. Men jag visste redan de var ändå tufft besked :'(   mitt mf innan började med konstig mens som övergick till klumpar o sedan forsade de blodd bokstavligt talat.   jo har läst de förstår sorgen men skönt de kom innan graviditeten fortsatte o blev mer verklig .
    MA är de tråkigaste .. Hade hellre sett en tom livmoder .. 
Svar på tråden Solstrålarna