• jennyz

Gravid efter IVF i december 2012

Hit är ni välkomna om ni gjort IVF och lyckats få plus på stickan... Vi delar tankar, vädrar känslor, ställer frågor, stöttar varandra genom skratt och tårar... VÄLKOMNA!!!

Vår älskade dotter föddes 26/10 2009
  • Svar på tråden Gravid efter IVF i december 2012
  • Pumasuss

Lycka till imon! Jag har inte tid för vul förrän 23 januari :( lång väntan.

• jennyz

Belladonna: lycka till på VUL, jag håller tummarna stenhårt att det ser bra ut!!

• you and me

Hej! Maybe jag också aldrig varit gravid och plussat bara en gång för flera år srdan då kom mensen dag efter. Så den lilla ärta är verkligen önskades och väntades och får pussar av sin pappa redan...med andra ord det går inte att beskriva vår glädje:) Belladonna, håller tummarna!

• you and me

Tjejer vet ni när ä dags att ringa o skriva sig in på MVC? Efter VUL? Kommunala MVC eller privata? Jag tänker välja MammaMia City i Stockholm...

• jennyz

Jag ringde MVC direkt efter jag varit på VUL, min BM ville då träffa mig direkt eftersom första träffen brukar vara kring V8 sa hon och jag gick nu in i v9, men innan VUL kändes det ju rätt dumt att ringa...

• Maybe

Jag ringde dagen efter att jag plussat eftersom jag ville ha det gjort innan jul och nyår. Va på hälsosamtal i tisdags och har inskrivning i februari.
    Vul på RMC idag Glad 

• Belladonna1980

Tack alla!!! Har ställt in mig redan på dåliga nyheter, typiskt mig. Lättare att hantera besvikelsen.. Längtar till kl 14.... OM allt ser bra ut, har jag inskrivning imorrn... Ville inte ha det innan VUL . Är sjukskriven igen. Åkte på ryggskott förra veckan, vila 4 dagar hemma. Gick å jobba 1 dag, åkte på det igen:((( nu kan jag röra mig utan hjälp men det ömmar:(( tog inga citadon som läkaren sa att jag kunde ta. Vill inte riskera ngt Ifall att det tickar på där inne:)) Skriver sen hur det gick!! Kram på er!!!

Svar på tråden Gravid efter IVF i december 2012