Gravid efter IVF i december 2012
Hit är ni välkomna om ni gjort IVF och lyckats få plus på stickan... Vi delar tankar, vädrar känslor, ställer frågor, stöttar varandra genom skratt och tårar... VÄLKOMNA!!!
Hit är ni välkomna om ni gjort IVF och lyckats få plus på stickan... Vi delar tankar, vädrar känslor, ställer frågor, stöttar varandra genom skratt och tårar... VÄLKOMNA!!!
Åhhh hoppas allt gått bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur har det gått??? Jag börjar också bli nervös....
Har ni högre temp. nu som gravid? Jag har mellan 37.4-37.7 grader nu sista tiden, innan graviditeten hade jag knappt 37 grader, jag brukar oftast ha lite under det...
Jag kan med glädje berätta att allt gått bra idag 
Hematomet hade gått ner till en cm och bebisen levde och hade gymnastik, det är sååååå underbart att se när den rör sig!! 
Nu kommer det faktiskt gå bra och jag ska bli mamma i slutet av augusti. Nu väntar vi bara på att vi ska få veta kön också.
Åh va härligt Maybe! Så glad för er skull ;)
Jag blir så glad!!!!!!! Härligt att se bebisen gymnastisera...
ja nu är det bara att njuta, jag har lovat mig att göra det om nästa koll ser bra ut...
Vad skönt att höra att ni å pluttarna mår bra:))) har KUB nästa vecka, alla hjärtans dag❤...men var inne förra veckan på VUL. Den sov så sött, fick en jättebra bild med mig dom hänger på kylskåpet, sååå söt!!!
Vi har kub nästa tisdag... :) längtar, det var ett tag sedan jag såg pyret!!
Jag har börjat bli så andfådd!! Jag är inte direkt vältränad annars heller, men nu är det skrämmande!! Gå och bära dottern uppför trappen är jobbigt... Har nu gått en halvtimme i rask takt på löpbandet hemma, inte alls jobbigt, blir däremot andfådd när jag går i trappor!!! Puh... Magen börjar också formas annorlunda tycker jag, lite tidigt!! Men de säger ju att kroppen förändras fortare med andra barnet...
Jag är oxå andfådd hela tiden, även när jag pratar:)) visst ska det bli skönt att se pyret?!:)) längtar oxå....
Blir också andfådd ofta, och då har jag en väldigt bra grundkondition... Mer andfådd nu än när jag rökte 1pkt cigg om dagen innan graviditeten... Men jag pustar och frustar gärna lite extra, är bara så himla glad över att vara gravid