• Anonym (Jenny)

Observationer på IKEA !

Berätta om dina roligaste,hemskaste, knasigaste eller mest irriterande och förfärande observationer på ikea ! 

• Svar på tråden Observationer på IKEA !
  • Ninnus
    Themis skrev 2013-02-03 22:14:53 följande:
    Min svåger och svägerska har bland annat

-sprungit runt med lampskärmar på huvet och smugit på varandra och

-snott namnskyltar vid en personalstation, satt sig bakom ett skrivbord mitt vid "gångvägen" och allvarligt sagt till förbipasserande att "psykiatern är inne om ni vill sitta ner och prata eller inte kommer överens om era möbelval, det är en ny service vi har börjat med"

Drömmer
    hihihi
  • Anonym (ehh)
    Frontline skrev 2013-02-03 12:45:13 följande:
    Mest irriterande är ju att man måste gå på varenda gång i hela butiken från att man har kommit in tills man kommer till kassan.
    Är man lite klipsk så lär man sig genvägarna efter en två tre gånger.
    Då kan man enkelt hoppa mellan olika avdelningar utan problem.

Att folk verkligen tror att man måste gå genom hela varuhuset.
  • AnnaGreta 378
    Myapocalypse skrev 2013-02-04 21:41:01 följande:
    Ska eventuellt till Ikea Jönköping i dagarna och lovar att hålla utkik efter nått då! :p

Ska också dit och lovar att försöka uppträda "normalt". Flört
  • Mariohn
    Anonym skrev 2013-02-04 18:43:28 följande:
    Du är inte ensam. Senast idag höll personalen på med sin iphones så har kontaktat Ikea kundtjänst och de ska ta upp detta! 
    Jag förstår inte varför man öht överväger att lämna småbarn till främlingar. Av just den anledningen. 
  • Harmagedon

@ehh. Fixar du en genvägsvisning på Ikea kungens kurva så anmäler jag mig. Det stället är en fortifierad labyrint.

• Gyllan
    Harmagedon skrev 2013-02-04 22:02:33 följande:
    @ehh. Fixar du en genvägsvisning på Ikea kungens kurva så anmäler jag mig. Det stället är en fortifierad labyrint.

Just där är det ju inga problem alls att hitta genvägarna. Sitter ju t.om. stora skyltar uppe
  • Smecker
    Harmagedon skrev 2013-02-04 22:02:33 följande:

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Observationer på IKEA !