• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81
    Med kärlek skrev 2013-02-12 15:16:24 följande:
    Är det här man skriver hur det går? Är mitt i cykeln och är ivrig att få börja med monitorn när mens dyker upp..
    Hej!

Jag frågade clearblue experten och den finns en tråd som heter Clearblue fråga Jessica.

I den tråden kan bara vi som är VIP skriva i, och andra kan följa oss.

Vill du så kan du oxå skriva här ... 
  • Sofia 383

gabbi81: det är inte bara ni som är vip som kan skriva i den tråden utan alla som är med i vi vill ha barn kan skriva :) För alla ska som är medlemmar ska få stöd och prata med er som går igenom detta och fråga er .

• gabbi81
    Sofia 383 skrev 2013-02-12 20:41:37 följande:
    gabbi81: det är inte bara ni som är vip som kan skriva i den tråden utan alla som är med i vi vill ha barn kan skriva :) För alla ska som är medlemmar ska få stöd och prata med er som går igenom detta och fråga er 
    Mitt fel. Trodde hon menade VIP , det var vi som är med i 30 gruppen som kan skriva...

Skriver vi i någon annan tråd så kan även dom som inte är med i gruppen skriva. 

Om jag förstod det rätt. =)  
  • Sofia 383

Det är alla som är medlemmar i vi vill ha barn med clear blue som kan skriva :) Jag blev inte vald till 30 gruppen men jag kan skriva till er :) och följa er och gratta er, fråga er :) Det är väldigt spännande att följa er och hoppas på att alla får ett plus :) Kanske så blir man vald till gruppen en dag :) Jag håller tummarna för er alla :) Kram

• VEA
    Sofia 383 skrev 2013-02-12 20:55:42 följande:
    Det är alla som är medlemmar i vi vill ha barn med clear blue som kan skriva :) Jag blev inte vald till 30 gruppen men jag kan skriva till er :) och följa er och gratta er, fråga er :) Det är väldigt spännande att följa er och hoppas på att alla får ett plus :) Kanske så blir man vald till gruppen en dag :) Jag håller tummarna för er alla :) Kram

Den är till för alla som finns med i denna "vi vill ha barn" (över 2000 medlemmar). Det är till för att hjälpa och stötta varandra. Nu kör vi tjejer!
  • Sofia 383

Ja det är den :) Det gör vi, är jätte glad att få vara med och stötta och få fråga er och själv så kämpar jag vidare med mitt :) Hoppas på ett plus detta år :)

• VEA
    Sofia 383 skrev 2013-02-12 21:02:25 följande:
    Ja det är den :) Det gör vi, är jätte glad att få vara med och stötta och få fråga er och själv så kämpar jag vidare med mitt :) Hoppas på ett plus detta år :)

Det hoppas jag också! Häng med, kanske blir du den lycklige som får en monitor när vi blir gravida. Tack för all stöttning och glädje du delar med oss.
  • Sofia 383

Jag kommer att följa er och stötta er så mycke jag kan :) Hoppas på att jag själv får dela med mig när jag plussar med er :) Kram

• Chili123

Men oj vilka skuldkänslor jag får nu! Vi har ju bara försökt i några månader, är unga och har oddsen med oss, känns så fel att jag blev utvald då, när andra kanske har större behov.. Får hoppas jag blir gravid fort och kan "skicka vidare" en monitor! Lycka till alla!

• Demajbebis

Sofia, du har ett paket så fort jag plussar som jag lovat:)Vilket vi får hoppas på blir snart! Lycka till alla! Nu väntar jag bara på mensen då jag kan börja med monitorn!!

Svar på tråden 30 utvalda 2013!