• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Sofia 383

MajsanGG: vila mycke så går det över :)

Egrandin: många styrkekramar till dig:(
    Hoppas att din dag blir bättre och att du får något bra idag :)

Grattis på alla hjärtans dag brudar :)

Tack så mycke forumvärd :) hoppas att alla lyckas :) tycker det är så spännande att följa denna grupp:)

Kram på er alla

• Pixlar

Hej allihopa!

Hoppas ni har en fin alla hjärtans dag! Hjärta
    Jag beklagar egrandin, styrkekramar till dig!

Idag fick jag hög fertilitet på monitorn, på dag 8 i cykeln! Synd bara att jag har fått någon typ av "influensa light" (alla symtom förutom feber) och dessutom blivit (ursäkta mig) dålig i magen. Så något mysande kommer det nog inte att bli på några dagar.. :(  Hoppas jag hinner bli frisk innan den visar max i alla fall!

Kram på er! 

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • egrandin

Tack så mycket, allesammans. Får försöka blicka framåt men det är svårt. De andra två hundarna går här hemma och nosar, ylar och gnäller. De förstår inte att han inte kommer tillbaka. Kan passa på att säga att de andra två är "livskamrat" och son till den numera avlidne. Så lite har vi ju kvar av honom i alla fall. Ska få hem en urna med hans aska, och sparade lite av hans päls som sköterskan rakade bort.

Det är tungt, men förhoppningsvis blir det lättare. Hjärta

• MajsanGG
    Sofia 383 skrev 2013-02-14 10:17:22 följande:
    MajsanGG: vila mycke så går det över :)

Kram på er alla
    Tack Sofia! Sitter o jobbar framför datorn men har sett till att jag får hjälp när jag ska ta hand om stora grejer i lagern. 

Kram på dig med! 
  • MajsanGG
    Forumvärd skrev 2013-02-14 09:48:18 följande:
    God morgon på er! Solig

Jag vill passa på och önska er ett stort lycka till på denna resa. Det ska bli så roligt att få följa er Solig
    Tack så mycket!! 
  • Sofia 383

Det är bra MajsanGG att du får hjälp:)
    Ha en underbar alla hjärtans dag :)
    Kram

• Spirello

Har precis fått positivt på ÄL-test. Hoppas att vi kan baka en liten alla hjärtans bebis :) 

Ha en underbar alla hjärtans dag tjejer!   

• grodis
    Spirello skrev 2013-02-14 13:41:56 följande:

Har precis fått positivt på ÄL-test. Hoppas att vi kan baka en liten alla hjärtans bebis :) 

Ha en underbar alla hjärtans dag tjejer!   

Åh så spännande! Skrattande
    Jag ska hålla tummen Drömmer
    Ha en fin alla hjärtans dag du också!
  • VEA
    Spirello skrev 2013-02-14 13:41:56 följande:
    Har precis fått positivt på ÄL-test. Hoppas att vi kan baka en liten alla hjärtans bebis :)  Ha en underbar alla hjärtans dag tjejer!   

Spännande! Håller tummarna för en snar liten bebis i magen :)
Svar på tråden 30 utvalda 2013!