• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Sofia 383

Chili123: det ska du inte ha, du ska vara glad och positiv till att du blev vald och när du har plussat så kan du göra någon annan glad med att skicka vidare:)
    Jag är så glad för eran skull:)

Demajbebis: ta det lungt stressa inte med plusset nu:) bara för att skicka vidare. Då kommer det inte att funka, ta det lungt:)

Kramar till er

• Demajbebis

Hihi nej då jag stressar inte för det utan för jag så gäääärna vill ha ett plus snart:) det vill vi nog alla;) kraaaam

• MajsanGG
    Chili123 skrev 2013-02-12 23:07:29 följande:
    Men oj vilka skuldkänslor jag får nu! Vi har ju bara försökt i några månader, är unga och har oddsen med oss, känns så fel att jag blev utvald då, när andra kanske har större behov.. Får hoppas jag blir gravid fort och kan "skicka vidare" en monitor! Lycka till alla!

Nej Chili123! Du ska inte ha skuldkänslor! Du ska ta det lugnt och bli gravid! ;)

Clearblue är ett företag o behöver "fertila individer" till deras statistik. Därför så många unga, redan mammor, osv i gruppen. De som har som du säger "oddsen med sig" kommer plusa ändå o det betyder fina nummer för press o reklam. Efter 35 år sjunker fertiliteten hos kvinnan enormt, därför alla i gruppen är runt 30 eller yngre. Vi äldre skulle crasha deras nummer! Haha! :D

Så inga skuldkänslor! Ta hand om dig o bli en underbar mamma! Vi är här för att ge dig stöd! <3
  • Frajda 80
    MajsanGG skrev 2013-02-13 06:18:36 följande:

Nej Chili123! Du ska inte ha skuldkänslor! Du ska ta det lugnt och bli gravid! ;)

Clearblue är ett företag o behöver "fertila individer" till deras statistik. Därför så många unga, redan mammor, osv i gruppen. De som har som du säger "oddsen med sig" kommer plusa ändå o det betyder fina nummer för press o reklam. Efter 35 år sjunker fertiliteten hos kvinnan enormt, därför alla i gruppen är runt 30 eller yngre. Vi äldre skulle crasha deras nummer! Haha! :D

Så inga skuldkänslor! Ta hand om dig o bli en underbar mamma! Vi är här för att ge dig stöd! <3
    Håller med, inga skuldkänslor
    Kunde inte skriva det bättre själv.

Fokusera du som alla andra i VIP-gruppen på att bli gravida istället!
    Ingen mår bra av skuldkänslor.

Kram 
  • grodis
    Chili123 skrev 2013-02-12 23:07:29 följande:
    Men oj vilka skuldkänslor jag får nu! Vi har ju bara försökt i några månader, är unga och har oddsen med oss, känns så fel att jag blev utvald då, när andra kanske har större behov.. Får hoppas jag blir gravid fort och kan "skicka vidare" en monitor! Lycka till alla!
    Ha inte skuldkänslor!
    Ser det så här istället, tänk om du inte hade fått den här chansen att komma med i gruppen så kanske det skulle ta ännu längre tid innan ni blir gravid utan de här hjälpmedlen.
    Vi alla har en gemenskap och det är att vi vill bli gravida, då tycker jag att det inte spelar någon roll om man har försökt i nån månad eller flera år.
    Vi alla är behov av hjälp och som du skriver så finns ju möjligheten "skicka vidare" så alla har en chans att komma med gruppen, även om det inte är just nu Glad

• MajsanGG
    Med kärlek skrev 2013-02-13 13:31:10 följande:
    Heja heja alla bebis sugna brudar!!
    Heja heja!!  :D
Svar på tråden 30 utvalda 2013!