• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Demajbebis

Grattis och lycka till alla som kom med! Tror inte jag kom med för jag står inte med bland vip... E väl bara att fortsätta kämpa efter 4 års försök.. Vill ju så gärna uppleva miraklet med att hålla vår lilla bebis i famnen. Idag har jag varit o lämnat blodprov min gyn tyckte att jag skulle ta ett blodprov på dag 21 i cykeln. Vilket var idag. Visar det på att jag har ägglossning(vilket jag är nästan hundra på att jag har då jag känner mig så konstig varje månad mitt i cykeln) så är nästa steg att röntga äggledarna för att se så där inte är något stopp. Men som sagt grattis till er o lycka till! Jag ser för övrigt också endast 28 st i vip gruppen, trodde det skulle vara 30 st?

• Sofia 383

Grattis till alla som blev utvalda hoppas verkligen att all plussar och att det går bra för er. Jag kom inte med heller men kommer att följa er här och läsa om er väg till pluset :) Själv längtar jag till mitt fösta barn. Många kramar till er alla

• Trasslet

Hmm.. jag ser mig själv i listan som vip, men har inte fått nåt paket? Hoppas hoppas det inte blivit nåt fel! :) Väntar med presentation tills avin piper in. ;)

• grodis
    Olika skrev 2013-02-11 18:58:53 följande:
    Jippie plussade 2 februari 3 dagar före Bim:) rapar å fiser som en hel kar! Om 3 dagar har jag kommit längre i graviditeten än sist. Som slutade i mf v6.. Hoppas å tror att jag blir lugnare då!:)
    Åh grattis! Skrattande
    Jag ska hålla tummen för dig att det går bra hela vägen!
    Kram
  • hoppfull74

Hej Grattis till alla som kommit med, tror inte jag kommit med men det var inte helt lätt att ta reda på det. Hoppas som alla andra att vi alla plussar i år!! Lycka till!

• gosis

grattis till alla er som kom med i gruppen, kommer att följa er också :)
    Själv ska man börja försöka att bli gravid och få ett syskon till vår lille kille som är snart 16 mån född 2011
    Grattis ännu en gång :) 

• gosis
    hoppfull74 skrev 2013-02-11 20:27:58 följande:
    Hej Grattis till alla som kommit med, tror inte jag kommit med men det var inte helt lätt att ta reda på det. Hoppas som alla andra att vi alla plussar i år!! Lycka till!
    antar att jag inte heller har kommit med, men förstår inte hur man ska kolla det, någon som vet?
  • mymlan

Grattis till er som blivit utvalda! Kommer följa och hoppas det blir många plus nu!

• gosis
    Trasslet skrev 2013-02-11 20:20:07 följande:
    Hmm.. jag ser mig själv i listan som vip, men har inte fått nåt paket? Hoppas hoppas det inte blivit nåt fel! :) Väntar med presentation tills avin piper in. ;)
    ha du fått något mail eller något om att dem valt ut  dig?
Svar på tråden 30 utvalda 2013!