• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • c4trin

Skulle det inte vara 30 utvalda? Eller e de bara jag som bara ser 28 VIP?

• Suecitarica

Grattis till er alla som blev utvalda, hade verkligen velat vara en av de 30 eftersom vi har ett ma efter oss i nov -12 i v 10. har inte +at sen dess fast mensen är regelbunden. Vi är många som har mf och ma som inte fick chansen denna gång men vi kanske klarar oss ändå med hjälpen av att se hur det går för er andra här. Det ska bli riktigt kul att följa er alla som kom med :)) Grattis än en gång :)

• Jessica26

Verkar inte som man kommit med.
    Ser inget vip ngn stans och ingen avi i lådan  

♥emilia♥ min underbara ängel är storasyster
  • Jessica26

Men självklart ett stort grattis till er som kommit med och jag hoppas ni har god hjälp av "verktygen" ni fått i Lådan

♥emilia♥ min underbara ängel är storasyster
  • Emelie120804

Jag verkar också vara utvald, känns spännande! Ska hämta paketet imorgon och kika runt lite mer här! Hoppas 2013 blir ett tjockt år :) Hur länge har ni andra i gruppen försökt?

• Pixlar

Hej alla!

Vad kul att vi börjar bli så många här i tråden, jag håller tummarna för oss alla! Och även för de som inte hade turen att komma med den här gången förstås. Jag hoppas på att kunna skicka vidare min monitor till någon av er inom kort! Flört

Idag tog min mens slut för den här gången, så nu ska det mysas järnet här hemma i ett par veckor, det kan jag lova! Skrattande

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • LillaMolnet

Hej!
    Jag är också utvald! Fattade först inte att det var det som paketet innehöll... Jag är 29 år och min sambo är också 29. Vi har ett barn på 2,5 år och vi har aktivt försökt med syskon i ett halvår. Det känns jättespännande att börja med fertilitetsmonitor och allt. Testade en av de vanliga ägglossningsstickorna och fick en glad gubbe på en gång!
    Jag ser fram emot att höra från er andra. 

• Olika

Jippie plussade 2 februari 3 dagar före Bim:) rapar å fiser som en hel kar! Om 3 dagar har jag kommit längre i graviditeten än sist. Som slutade i mf v6.. Hoppas å tror att jag blir lugnare då!:)

• gabbi81

Jag har också blivit utvald. Häftigt , hade jag inte alls förväntat mig. Tack Clearblue!!Hjärta

Jag och min sambo har försökt i drygt 1,5 år. Jag fyller 32 i sommar , min sambo blir 29.
    Inga tidigare graviditeter sedan tidigare.
    Jag fick min mens i måndags. Så kunde ställa in monitorn på dag 5 så jag är också med direkt.
    Hoppas , hoppas, hoppas ...... 

Spännande...  

Svar på tråden 30 utvalda 2013!