• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • esiol

Hej alla!
    Nu har jag också hämtat ut mitt paket och är med i den sk. "30-gruppen". Vet inte om man skall anmäla sig någonstans mer än här i forumet? 

• MajsanGG
    Jeeeenny skrev 2013-02-11 21:49:33 följande:

Än finns det ju en liten chans, "bara" 28st där i gruppen ännu.
    Fick också ett mail om det, men än finns jag inte där iallafall...

Grattis till er som kom med! Solig
    Nu var det 27! Och "HollyGoligthly" hade försvunnit... det verkar lite struligt med det här  :D
  • Stassa
    Trasslet skrev 2013-02-11 21:44:10 följande:
    Nej, icke. Eller jag fick ett mejl (som alla andra antar jag) om att gå in och kika i vip-listan om jag var en av de utvalda - och där är jag! :)
    Hoppas avin pingar in imorgon dårå. :)

Hej Trasslet
    Har du fått någon avi ännu? Jag är också en av VIP, men inte fått någon avi, sms eller mail.Rynkar på näsan Men det kanske kommer.
  • VEA
    Demajbebis skrev 2013-02-12 14:27:02 följande:
    Jippi jag är vip!!!!! Så lycklig!!!!!:)

Härligt!!! Roligt att informera dig om detta. Snart bebisar, här stöttar vi varandra hela vägen tjejer!
  • Med kärlek

Är det här man skriver hur det går? Är mitt i cykeln och är ivrig att få börja med monitorn när mens dyker upp..

• Sofia 383

Grattis alla som blivit valda Håller tummen för er och alla andra som följer er :) Kram

Svar på tråden 30 utvalda 2013!