• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • bananer80
    Frajda 80 skrev 2013-02-11 15:59:51 följande:
    GRATTIS till alla er som kom med.

Det ska bli intressant att följa er även om det är jobbigt eftersom man själv vill så gärna.
    Men framgångar lyfter hoppet!

Cool 
    Tack, jag kan glädja dig med att om/när vi blir gravida så kan vi skicka ett paket till någon av er som inte kom med, så håll tummarna så kanske det löser sig. Glad
    Kramar
  • Frajda 80
    bananer80 skrev 2013-02-11 16:05:03 följande:
    Tack, jag kan glädja dig med att om/när vi blir gravida så kan vi skicka ett paket till någon av er som inte kom med, så håll tummarna så kanske det löser sig. Glad
    Kramar
    Cool Ja det är ju otroligt bra. Då ska man bara hoppas att man får sig ett paket.

Håller tummarna för att ni ska lyckas (oavsett om ett paket kommer eller ej)!
  • egrandin

Snart 19 år från södra Stockholm. Förlovad med min pojkvän sedan 10 januari i år, varit tillsammans sedan den 28 maj 2010! Har en enorm bebislängtan och fick missfall i julas, dagen innan självaste julafton.

Nu tar vi nya tag tack vare FL och Clearblue :))

• Mennie

Grattis till er som kom med! :)

• VEA

Så förvånad jag var när jag fick hem en avi adresserad från familjeliv, förstod att jag högst troligt blivit utvald men kunde ju inte vara säker. Hämtade ut ett jätte stort paket och mycket riktigt så är jag en av dessa 30, så glad och chockad. Har en otroligt tuff period så jag blev väldigt glad över detta. Tack Familjeliv och Clearblue som ger oss denna otroligt fina möjlighet till nytt liv, det finaste som finns. Är så glad att jag får vara en av dessa 30. En kort presentation av mig själv. Är 32 år och bor i centrala Malmö, har två pojkarna i åldrarna 1 och 5 år (2007 och 2011). Den första graviditeten kom på "beställning", nummer två en oerhört lång tid (hormonbehandling etc), den tredje resulterade i ett änglabarn (egentlig BF i maj i år). Detta resulterade i stor sorg och det har smärtat oss otroligt då vi så gärna vill. Nu så är det vår tur och nu har vi även maximal hjälp i och med denna otroliga chans. Ska bli otroligt härligt att få skicka denna möjligheten vidare. Är gift med en underbar man och har varit det i snart sju år. Här ska vi stötta varandra hela vägen!

• pysselkiisen

Grattis till er lyckliga som blev utvalda! Jag och sambon kämpar vidare, är nu inne på fjärde året utan ett enda plus :( Hoppas det går vägen för er andra <3

• bananer80
    pysselkiisen skrev 2013-02-11 16:19:45 följande:
    Grattis till er lyckliga som blev utvalda! Jag och sambon kämpar vidare, är nu inne på fjärde året utan ett enda plus :( Hoppas det går vägen för er andra <3
    Hej, en fundering om ni har försökt i 4 år, är det int dags att se över möjligheterna för IVF då?
    Lycka till!
Svar på tråden 30 utvalda 2013!