• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pau
    Spirello skrev 2013-02-14 13:41:56 följande:

Har precis fått positivt på ÄL-test. Hoppas att vi kan baka en liten alla hjärtans bebis :) 

Ha en underbar alla hjärtans dag tjejer!   

Hoppas Hoppas det tar sig :)

Ha en fin dag!
  • Trasslet

Nuså! Efter lite strul har även jag ett paket! :D Det här ska bli superspännande och vad roligt att få dela resan med er, tjejer!

Lite om mig:
    Är en 32-årig tjej i Stockholm, gift sedan försommaren 2011 (maken är 40 år :O) och har en liten son, som på dagen för ett år sedan fick komma hem från bb, då två dygn gammal.
    Vi vill gärna att prinsen ska få ett syskon och det här kommer bli första gången vi aktivt försöker plussa, vilket är superspännande! :)

Stort lycka till nu allihop, vip:are och alla andra! Nu kör vi!

• Med kärlek

Äl idag!! Jag med.. Tack för testerna utan dem hade jag trott äl varit för länge sedan..

• Sofia 383

Håller tummarna för er alle samman:) Det är så roligt att få följa er väg och få dela min väg till miraklet:) Ha det bra alla

• sawe05

Hej hej allihopa! Nu är jag äntligen installerad och med på denna resa, ser fram emot att få se vad som händer! Min lilla presentation, jag bor i Sthlm med min sambo som jag känt sen jag var 15 år, han friade den 121212 så nu planerar vi snart bröllop. Jag har precis börjat lärarprogrammet mot de yngre åldrarna vilket är jätte kul! Vi har försökt ett tag nu att få barn men utan resultat så jag hoppas det här paketet hjälper oss en bit på vägen! 

Använder ni några andra "kurer" som ni vill dela med er av? Jag åt rosenrot för jätte längesen, tänkte att det kunde vara värt att testa men fick så himla ont i magen hela tiden och min mens blev jätte konstig av den så vågar inte testa igen!

Lycka till alla och ha en trevlig fredag :)  

• grodis
    sawe05 skrev 2013-02-15 09:58:41 följande:
    Hej hej allihopa! Nu är jag äntligen installerad och med på denna resa, ser fram emot att få se vad som händer! Min lilla presentation, jag bor i Sthlm med min sambo som jag känt sen jag var 15 år, han friade den 121212 så nu planerar vi snart bröllop. Jag har precis börjat lärarprogrammet mot de yngre åldrarna vilket är jätte kul! Vi har försökt ett tag nu att få barn men utan resultat så jag hoppas det här paketet hjälper oss en bit på vägen! 

Använder ni några andra "kurer" som ni vill dela med er av? Jag åt rosenrot för jätte längesen, tänkte att det kunde vara värt att testa men fick så himla ont i magen hela tiden och min mens blev jätte konstig av den så vågar inte testa igen!

Lycka till alla och ha en trevlig fredag :)  
    Halloj!
    Välkommen in i gänget Glad
    Vad spännande med bröllop!
    Vi håller också på att planera bröllop, fast det blir 2014 Drömmer

Jag har köpt hem progesterAll-salva men är osäker på om jag vågar använda den då vissa kan få förlängd cykel.
    Tidigare har jag gått på en kur pergotime.
    Annars så äter jag B-vitamintillskott och folsyra.
  • Med kärlek

Fick smiley gubbe igår på äl.. Nu undrar jag .. Haft så konstigt ont i magen idag.. Som magknip nästan, någon som känt det samma i samband med äl?

• gosis

får man hänga här med er också och inte bara följa er ? :)

Isåfall så har man Äl inom kort och manne och jag har börjat vårt försök till att få ett litet syskon till vår son som
    snart är 16 månader :)
    Testar med Äl stickor och denna gången blir dem starkare och starkare, har införskaffat mig CB digitala äl test, men tar dem precis i slutet.
    Någon som vet, när man fått glad gubbe en dag, måste man fortsätta och testa för att se om den glada gubben är kvar en dag till eller är det så att när man får den så vet man att ägget släpper inom kort?
    För fick superstarka utslag på billiga test - äl stcikor 3 dagar i rad förra gången, och när släppte ägget då? 

• Demajbebis

Paketet kon idag, slet upp det för att märka att allt finns utom monitorn:( den kommer jag inte långt utan:/

Svar på tråden 30 utvalda 2013!