• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • MajsanGG
    Demajbebis skrev 2013-02-16 22:48:50 följande:
    6 paket med graviditetstest ,? Låg bara 3 i paketet, men d blir ju 6 test, var det så du menade?:)

Hej igen! Jo, det var det jag misstänkte. Kolla bland bilderna i gruppen, tjererna har lådat upp nån bild av deras paket... jag har för mig att det ska vara 6 ggr 2, alltså 12 stycken.
  • Trasslet
    Demajbebis skrev 2013-02-16 22:21:14 följande:
    Jo dom svarade att de skickar en till mig. Men hon som skickat paketet frågade jag varför monitorn inte var med? Då säger hon: oj, den låg visst längst in på en hylla, hade du frågat fint hade jag skickat den till dig men när du skriver så hotfullt och otrevligt (??) så kommer jag inte skicka den överhuvudtaget.. Vidarebefordrat mailen till clearblue och de sa att im hon/dom stör mig igen så ska jag bara höra av mig. Vilka människor det finns, som gör ALLT för pengar! Ja d va en bra idé! Ni som fått paket, vad fick ni i paketet och hur mycket utav varje?? Kraaaam
    Trevlig brud... :/ Men bra att CB skickar en monitor till dig iaf! Hoppas vi alla plussar riktigt snaaart! :)
  • gabbi81
    Demajbebis skrev 2013-02-16 22:21:14 följande:
    Jo dom svarade att de skickar en till mig. Men hon som skickat paketet frågade jag varför monitorn inte var med? Då säger hon: oj, den låg visst längst in på en hylla, hade du frågat fint hade jag skickat den till dig men när du skriver så hotfullt och otrevligt (??) så kommer jag inte skicka den överhuvudtaget.. Vidarebefordrat mailen till clearblue och de sa att im hon/dom stör mig igen så ska jag bara höra av mig. Vilka människor det finns, som gör ALLT för pengar! Ja d va en bra idé! Ni som fått paket, vad fick ni i paketet och hur mycket utav varje?? Kraaaam
    I paketet ska det vara en monitor, 6 paket med 20 teststickor i varje paket  till monitorn, totalt 120 st. För 6 månaders förbrukning.Man får också 3 st paket med CB digitala graviditetstest, 2 st i varje. 6 st totalt. Det är väl meningen att man ska använda sig av 1 i månaden om man skulle behöva. Man fick även med 1 paket med digitala äl-tester. Som man kunde ge bort till en vän eller så om man ville. Totalt så är det vara 11 förpackningar om jag inte räknat fel.. Flört

Tycker det är jättekonstigt hur man kan ha ansökt om att få vara med i denna gruppen och sedan när man får paketet så säljer man det direkt. Vad hände med att man lovat Familjeliv och Clearblue att ställa upp och skriva om monitorn och sin väg förhoppningsvis till en graviditet på hemsidan... Finns ju en anledning till att de har denna gruppen. Det är ett så himla bra hjälpmeden!! Hoppas vi som nu har fått en monitor och som vill använda den får positivt besked!! Samma gäller alla andra som inte har fått monitorn.. Hoppas vi alla plussar 2013!! 
  • Demajbebis

Japp håller tummarna för plus för oss alla!!!ja hemsk människa, så skriver dom till mig att jag gått fult till väga för att få ett paket! Men d va ju hon som gick fult tillväga och det var därför jag fick paketet:)

• Pau

Hej på er! Hoppas ni alla har en fin helg

Jag börjar bli fundersam på om det är ett litet livet i magen min. Har inte kommit igång med monitorn ännu (kom efter äl och tänkte att då drar jag igång när jag vet om det blivit något). Jag mår illa typ varje gång jag ätit, trött, metal smak i munnen och kaffet smakar apa (älskar kaffe) vad tror ni? Själv känner jag att det kanske är för tidigt med symptom? 6 dagar kvar till beräknad mens, ägglossning för ca 10 dagar sedan.

Hoppas det går framåt för er alla och att det blir många plus i gruppen

• Jeeeenny
    Pau skrev 2013-02-17 15:50:18 följande:
    Hej på er! Hoppas ni alla har en fin helg
    Jag börjar bli fundersam på om det är ett litet livet i magen min. Har inte kommit igång med monitorn ännu (kom efter äl och tänkte att då drar jag igång när jag vet om det blivit något). Jag mår illa typ varje gång jag ätit, trött, metal smak i munnen och kaffet smakar apa (älskar kaffe) vad tror ni? Själv känner jag att det kanske är för tidigt med symptom? 6 dagar kvar till beräknad mens, ägglossning för ca 10 dagar sedan.
    Hoppas det går framåt för er alla och att det blir många plus i gruppen
    Spännande! Hoppas du får ett fint plus inom några dagar Solig
  • Pau
    Jeeeenny skrev 2013-02-17 15:53:07 följande:
    Spännande! Hoppas du får ett fint plus inom några dagar

Ja, hoppas hoppas väntan är lika jobbig varje månad...
  • 123456
    Demajbebis skrev 2013-02-17 14:03:21 följande:
    Japp håller tummarna för plus för oss alla!!!ja hemsk människa, så skriver dom till mig att jag gått fult till väga för att få ett paket! Men d va ju hon som gick fult tillväga och det var därför jag fick paketet:)
    Vem säger till dig att du gått fult tillväga för att få paket? Lyssna inte på sånt skitprat! 
  • 123456
    Jeeeenny skrev 2013-02-17 10:37:32 följande:
    Har sett att det funnits 2 stycken på blocket. Tycker att det är riktigt trist o fruktansvärt fult gjort, att ta "plats" från andra som verkligen vill bli gravid bara för att man vill försöka tjäna snabba pengar
    Undrar vem det kan vara som säljer sina prylar. Som jag vet  har  bara jag o en till sagt till att vi plussat och jag har då rakt inte satt ut något på blocket... Finns det en i 30 gruppen som är hemligt gravid tro? Börjar kännas som värsta såpoperan detta. 
  • cutepoison
    123456 skrev 2013-02-17 16:24:42 följande:
    Undrar vem det kan vara som säljer sina prylar. Som jag vet  har  bara jag o en till sagt till att vi plussat och jag har då rakt inte satt ut något på blocket... Finns det en i 30 gruppen som är hemligt gravid tro? Börjar kännas som värsta såpoperan detta. 
    Fast att det finns två stycken på blocket betyder ju inte att de är härifrån eller att båda är det. De går ju att köpa :) Grattis till plusset! 
Svar på tråden 30 utvalda 2013!