Demajbebis skrev 2013-02-16 22:21:14 följande:
Jo dom svarade att de skickar en till mig. Men hon som skickat paketet frågade jag varför monitorn inte var med? Då säger hon: oj, den låg visst längst in på en hylla, hade du frågat fint hade jag skickat den till dig men när du skriver så hotfullt och otrevligt (??) så kommer jag inte skicka den överhuvudtaget.. Vidarebefordrat mailen till clearblue och de sa att im hon/dom stör mig igen så ska jag bara höra av mig. Vilka människor det finns, som gör ALLT för pengar! Ja d va en bra idé! Ni som fått paket, vad fick ni i paketet och hur mycket utav varje?? Kraaaam
I paketet ska det vara en monitor, 6 paket med 20 teststickor i varje paket till monitorn, totalt 120 st. För 6 månaders förbrukning.Man får också 3 st paket med CB digitala graviditetstest, 2 st i varje. 6 st totalt. Det är väl meningen att man ska använda sig av 1 i månaden om man skulle behöva. Man fick även med 1 paket med digitala äl-tester. Som man kunde ge bort till en vän eller så om man ville. Totalt så är det vara 11 förpackningar om jag inte räknat fel..
Tycker det är jättekonstigt hur man kan ha ansökt om att få vara med i denna gruppen och sedan när man får paketet så säljer man det direkt. Vad hände med att man lovat Familjeliv och Clearblue att ställa upp och skriva om monitorn och sin väg förhoppningsvis till en graviditet på hemsidan... Finns ju en anledning till att de har denna gruppen. Det är ett så himla bra hjälpmeden!! Hoppas vi som nu har fått en monitor och som vill använda den får positivt besked!! Samma gäller alla andra som inte har fått monitorn.. Hoppas vi alla plussar 2013!!