• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gosis

MajsanGG:
    Rätt inställning :)) hejja, och hoppas det tar sig denna gången.

Här inväntar jag tiden, vill testa snart men är vara på Äl+5 idag så ett antal dagar kvar.
    Då har jag räknar Äl som den sista av alla 3 dagar jag hade stegring.
    Men tänkte kanske börja smyg testa på ons :) eller om jag bara ska försöka hålla mig tills helgen :)

• VEA
    gosis skrev 2013-03-04 12:47:10 följande:
    MajsanGG: Rätt inställning :)) hejja, och hoppas det tar sig denna gången. Här inväntar jag tiden, vill testa snart men är vara på Äl+5 idag så ett antal dagar kvar. Då har jag räknar Äl som den sista av alla 3 dagar jag hade stegring. Men tänkte kanske börja smyg testa på ons :) eller om jag bara ska försöka hålla mig tills helgen :)

gosis skrev 2013-03-04 12:47:10 följande:
    MajsanGG: Rätt inställning :)) hejja, och hoppas det tar sig denna gången. Här inväntar jag tiden, vill testa snart men är vara på Äl+5 idag så ett antal dagar kvar. Då har jag räknar Äl som den sista av alla 3 dagar jag hade stegring. Men tänkte kanske börja smyg testa på ons :) eller om jag bara ska försöka hålla mig tills helgen :)

Åh jag vill också testa:). Men kan man testa så tidigt? Spännande gosis! Gabbi81: Hur går det för dig? Du borde kunna testa nu ju. Läste där uppe att du var på dag 27. Spännande. Väntar på roliga besked :).
  • 123456

Jag tänkte bara säga att jag nu skickat min plats vidare till Frajda80 så snart kommer hon vara med i 30 gruppen. Välkomna henne med värme.

Det dröjde ett tag innan jag fick veta hur jag kunde skicka vidare eftersom det tydligen var så att de inte räknat med att flera skulle plussa så snabbt och därför inte hade paket klara. Vi har löst det så att jag skickar vidare det i paketet jag inte öppnat och använt och de kompletterar med resten. Jag önskar verkligen alla stort lycka till och håller mina tummar och tår för att jag får behålla mitt lilla knyte.

• VEA
    123456 skrev 2013-03-04 13:19:05 följande:
    Jag tänkte bara säga att jag nu skickat min plats vidare till Frajda80 så snart kommer hon vara med i 30 gruppen. Välkomna henne med värme. Det dröjde ett tag innan jag fick veta hur jag kunde skicka vidare eftersom det tydligen var så att de inte räknat med att flera skulle plussa så snabbt och därför inte hade paket klara. Vi har löst det så att jag skickar vidare det i paketet jag inte öppnat och använt och de kompletterar med resten. Jag önskar verkligen alla stort lycka till och håller mina tummar och tår för att jag får behålla mitt lilla knyte.

123456 skrev 2013-03-04 13:19:05 följande:
    Jag tänkte bara säga att jag nu skickat min plats vidare till Frajda80 så snart kommer hon vara med i 30 gruppen. Välkomna henne med värme. Det dröjde ett tag innan jag fick veta hur jag kunde skicka vidare eftersom det tydligen var så att de inte räknat med att flera skulle plussa så snabbt och därför inte hade paket klara. Vi har löst det så att jag skickar vidare det i paketet jag inte öppnat och använt och de kompletterar med resten. Jag önskar verkligen alla stort lycka till och håller mina tummar och tår för att jag får behålla mitt lilla knyte.

Åh grattis än en gång och välkommen frajda80. Härligt!
  • VEA

Ni får ursäkta, jag vet inte varför era citat kommer med två ggr när jag citerar ett inlägg. Tror det är en bugg i systemet här.

• MajsanGG
    VEA skrev 2013-03-04 12:19:16 följande:

Usch så tråkigt men fin inställning du har! Har du hunnit börja monitorn än?
    Hej VEA! Ja, efter ett år så måste man försöka o "skydda" sig själv lite. Jag är ganska dålig på att "inte oroa mig", så det är säkert så att det är JAG som blockerat mig o hela bebis verkstan. Men men... vi har iallafall gått igenom utredningen nu o får resultat om 10 dagar. Men tills dess tänker jag inte tänka på det för mycket! 

Jag har kört med CBs äl-tester, har inte monitor, men det går bra med testerna ändå.  :) 
  • towerosell

Hallå igen! Allt har gått sönder för mig. Då menar jag Internet och telefon och allt. Så jag har tyvärr inte kunnat kolla upp er eller skrivit något själv! Hur mår ni alla? Hur går det för alla? Jag har tyvärr fått mens igen men det får man allt ta. Det kommer förhoppningsvis en belöning någon gång i framtiden!

• wonders

123456 grattis verkar ju gå hett till här inne eftersom många Plus-ar efter så kort tid. Roligt att det går bra för er. Alla som inte har kommit så långt ännu i cykeln håll ut!

Hoppas att alla får en riktigt bra dag. Solig  

• VEA
    MajsanGG skrev 2013-03-04 14:10:55 följande:
    Hej VEA! Ja, efter ett år så måste man försöka o "skydda" sig själv lite. Jag är ganska dålig på att "inte oroa mig", så det är säkert så att det är JAG som blockerat mig o hela bebis verkstan. Men men... vi har iallafall gått igenom utredningen nu o får resultat om 10 dagar. Men tills dess tänker jag inte tänka på det för mycket!  Jag har kört med CBs äl-tester, har inte monitor, men det går bra med testerna ändå.  :) 

MajsanGG skrev 2013-03-04 14:10:55 följande:
    Hej VEA! Ja, efter ett år så måste man försöka o "skydda" sig själv lite. Jag är ganska dålig på att "inte oroa mig", så det är säkert så att det är JAG som blockerat mig o hela bebis verkstan. Men men... vi har iallafall gått igenom utredningen nu o får resultat om 10 dagar. Men tills dess tänker jag inte tänka på det för mycket!  Jag har kört med CBs äl-tester, har inte monitor, men det går bra med testerna ändå.  :) 

Jag hoppas att det snart vänder för er och att ni snart har ert knyte. Hur länge har ni försökt? Men det är bra att du har en så bra inställning. Kram till er!
  • VEA
    towerosell skrev 2013-03-04 14:12:15 följande:
    Hallå igen! Allt har gått sönder för mig. Då menar jag Internet och telefon och allt. Så jag har tyvärr inte kunnat kolla upp er eller skrivit något själv! Hur mår ni alla? Hur går det för alla? Jag har tyvärr fått mens igen men det får man allt ta. Det kommer förhoppningsvis en belöning någon gång i framtiden!

towerosell skrev 2013-03-04 14:12:15 följande:

Belöningen kommer att komma och välkommen åter.
Svar på tråden 30 utvalda 2013!