• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Suecitarica

Hej alla, trots att jag ej vart en av de utvalda lyckades vi ändå pricka in äl och plussade 2-3v i måndags :))) Håller tummarna för er alla här och lycka till :))

• gosis
    Suecitarica skrev 2013-02-27 21:53:11 följande:
    Hej alla, trots att jag ej vart en av de utvalda lyckades vi ändå pricka in äl och plussade 2-3v i måndags :))) Håller tummarna för er alla här och lycka till :))
    ååhh ett STORT grattis till er :) 
  • VEA

Ett stort grattis till er!
  • MajsanGG

ote=68976831][quote-nick]Suecitarica skrev 2013-02-27 21:53:11 följande:[/quote-nick]Hej alla, trots att jag ej vart en av de utvalda lyckades vi ändå pricka in äl och plussade 2-3v i måndags :))) Håller tummarna för er alla här och lycka till :))[/quote]

Grattis!
  • Jeeeenny
    Grattis!!!! Solig
  • grodis
    gosis skrev 2013-02-27 20:47:18 följande:
    ja det blir nog sex under glad gubbe perioden denna gång :)
    Vi hade ju tänkt att vi skulle köra varannan igentligen men eftersom äl kom en hel vecka senare än vad jag trott och vi började gosa på långt innan dess, så "orkar" vi snart inte mer :))
    Men ikväll blir det, så får vi se imorgon om det är glad gubbe då med.
    Men dem senaste månaderna har jag haft possitivt på äl stickor och cb 3 dagar i rad och på fjärde har det drastiskt sjunkit och ingen mer stegring.
    Så man får ligga i så länge det varar. :)
    Men skulle det inte plussa denna gången så blir det nog varannan till var tredje nästa gång :) 
    Kör ni varannan från din mens slutar tills din mens börjar om igen då? Förvånad

Svar på tråden 30 utvalda 2013!