• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • esiol

Min menscykel verkar ha ballat ur totalt så själv väntar jag fortfarande på att den ska komma igång så att jag kan börja med monitorn. :(

Roligt att det verkar funka för så många av er, det gör att man vågar hoppas lite mer! Verkar vara en hel del som redan blivit gravida?

• Frajda 80

Här är det inte så kul heller... spottings 8 dagar innan mens... ömma bröst så att jag knappt kan gå snabbt... BIM på fredag.
    En gång tidigare har jag haft så här.

• Stassa

Väldigt lite aktivitet här i helgen. Undra om det beror på det fina vädret, eller för att alla har myst med sina älsklingar i helgen?Skrattande
    Jag är själv inne på andra dagen av hög fertilitet på monitorn. Ni som har använt monitorn lite längre tid än jag, hur många dagar hade ni hög fertilitet innan ni kom in på max? Enligt mina egna beräkningar så borde jag ha ÄL i morgon.

• VEA
    Stassa skrev 2013-03-04 11:23:15 följande:
    Väldigt lite aktivitet här i helgen. Undra om det beror på det fina vädret, eller för att alla har myst med sina älsklingar i helgen? Jag är själv inne på andra dagen av hög fertilitet på monitorn. Ni som har använt monitorn lite längre tid än jag, hur många dagar hade ni hög fertilitet innan ni kom in på max? Enligt mina egna beräkningar så borde jag ha ÄL i morgon.

Stassa skrev 2013-03-04 11:23:15 följande:
    Väldigt lite aktivitet här i helgen. Undra om det beror på det fina vädret, eller för att alla har myst med sina älsklingar i helgen? Jag är själv inne på andra dagen av hög fertilitet på monitorn. Ni som har använt monitorn lite längre tid än jag, hur många dagar hade ni hög fertilitet innan ni kom in på max? Enligt mina egna beräkningar så borde jag ha ÄL i morgon.

Säkert massa mys i helgen :). Jag hade hög fertilitet sex dagar innan max. Ingen som ska testa med grav test ännu? Har är mig det var två som fick till det på max för ett tag sedan? Kram på er alla
  • MajsanGG

Och så kom mensen här också! Suck... jag som hade hoppats på att spolningen skulle hjälpa... kan säga att jag mår inget bra idag...    Gråter

• Frajda 80
    MajsanGG skrev 2013-03-04 11:54:37 följande:
    Och så kom mensen här också! Suck... jag som hade hoppats på att spolningen skulle hjälpa... kan säga att jag mår inget bra idag...    Gråter

Skickar en stoooor kram!

Du får se det positivt att det brukar inte ta sig första gången efter en spolning.
  • Stassa
    Stackars dig.
  • MajsanGG
    Frajda 80 skrev 2013-03-04 11:55:42 följande:

Skickar en stoooor kram!

Du får se det positivt att det brukar inte ta sig första gången efter en spolning.
    Stassa skrev 2013-03-04 11:58:20 följande:
    Stackars dig.
    Är det så Frajda80? TACK! Du gjorde min dag!! 

Tack Stassa!

Näh, jag får gå omkring o vara ledsen några timmar o sen är det bara o kämpa på! Det kommer en ÄL snart o då ska det mysas ordentligt!  

• Stassa
    MajsanGG skrev 2013-03-04 12:13:53 följande:
    Är det så Frajda80? TACK! Du gjorde min dag!! 

Tack Stassa!

Näh, jag får gå omkring o vara ledsen några timmar o sen är det bara o kämpa på! Det kommer en ÄL snart o då ska det mysas ordentligt!  

Det är rätt inställning MajsanGG.
  • VEA
    Och så kom mensen här också! Suck... jag som hade hoppats på att spolningen skulle hjälpa... kan säga att jag mår inget bra idag...    

Och så kom mensen här också! Suck... jag som hade hoppats på att spolningen skulle hjälpa... kan säga att jag mår inget bra idag...    

Usch så tråkigt men fin inställning du har! Har du hunnit börja monitorn än?
Svar på tråden 30 utvalda 2013!