• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • grodis
    Suecitarica skrev 2013-02-27 21:53:11 följande:
    Hej alla, trots att jag ej vart en av de utvalda lyckades vi ändå pricka in äl och plussade 2-3v i måndags :))) Håller tummarna för er alla här och lycka till :))
    Åh vad underbart!! :D
    Grattis grattis grattis :D
  • Spirello

Här dök tant röd upp i dag, två dagar tidigare än beräknat. Humöret sjönk ordentligt både på mig och sambon. Men nu får vi i alla fall testa monitorn och se om det ger resultat. Vi ger oss på försök 9...

• Stassa

Dag 7, och självklar ingen stegring på monitorn.
    Ni som har monitor, hur gör ni kissar ni på stickan eller i en behållare och doppar stickan?

• esiol

Väntar själv fortfarande på mensen för att kunna sätta igång... Någon som haft problem med monitorn på någon sätt som kan förhandstipsa om headsupvarningar?

• Millini
    esiol skrev 2013-02-28 12:05:31 följande:
    Väntar själv fortfarande på mensen för att kunna sätta igång... Någon som haft problem med monitorn på någon sätt som kan förhandstipsa om headsupvarningar?

Inga problem med monitorn men jag startade min för tidigt, första "lilla" mensdagen. Man ska starta när mensen verkligen kommer igång. Men det visste du säkert redan...

Hoppas den kommer igång snart (eller helst inte alls förstås...)
  • Frajda 80

Jag är verkligen intresserad av hur den där monitorn skulle kunna fungera för oss, då många av er inte har ÄL när ni trodde.

Svar på tråden 30 utvalda 2013!