• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Frajda 80
    egrandin skrev 2013-03-12 13:58:49 följande:
    Riktiga humörsvängningar nu de senaste dagarna. Gråter för småsaker, blir lätt arg och bryter ihop utan anledning. Mår illa dygnet runt och måste kissa hela tiden. Hoppas detta är på grund av ett litet liv, det är det enda som skulle göra detta värt att gå igenom. Hujedamig vilken vecka :(
    Hoppas, hoppas det är för att är en liten på G.
  • egrandin

VEA, nej brukar väl vara lite lättretlig bara men inte så här.. Tack!

Tack, Forumvärd och Frajda 80! Ja så här vill jag inte ha det utan anledning. Är dessutom så fruktansvärt trött hela tiden. Håller alla tummar och tår för både mig själv, och för er andra. Kram!

• VEA
    egrandin skrev 2013-03-12 16:05:42 följande:
    VEA, nej brukar väl vara lite lättretlig bara men inte så här.. Tack! Tack, Forumvärd och Frajda 80! Ja så här vill jag inte ha det utan anledning. Är dessutom så fruktansvärt trött hela tiden. Håller alla tummar och tår för både mig själv, och för er andra. Kram!

egrandin skrev 2013-03-12 16:05:42 följande:
    VEA, nej brukar väl vara lite lättretlig bara men inte så här.. Tack! Tack, Forumvärd och Frajda 80! Ja så här vill jag inte ha det utan anledning. Är dessutom så fruktansvärt trött hela tiden. Håller alla tummar och tår för både mig själv, och för er andra. Kram!

Hoppas... När har du BIM?
  • grodis

Är inne på dag 9 och har hör fertilitet.
    Nu blir det mys varannan dag Hjärta
    Testar den metoden eftersom den andra inte tycks hjälpa.
    Håller tummen på att det funkar bättre :)

• egrandin

16de eller 18de.. Inte säker. :]

• towerosell

Man får verkligen upp hoppet med den här gruppen! Jag går och tror att jag är lite små gravid hela tiden! Och att många har blivit gravid så snabbt!!! Världens största grattis till er!!

• Trasslet

Men hörrnini.. vad innebär det egentligen att jag inte hade en enda dag med hög fertilitet - gick från låg till max direkt? Innebär det att jag har svårare än andra att bli gravid eller hur ska man tolka det?

• gosis

Trasslet: nej skulle vilja säga att nu kanske inte har lika lång tid på er med " älsekret" men eftersom du hade Äl så har du ju lika mycket chans som vi andra.
    Tror nog att en varannan dag nån dag innan Äl kanske skulle vara till hjälp. så missar du inte Äl. Fast det är klart. Simmarna behöver ju älsekret för att kunna ta sig fram till ägget. Jag vet inte bara tankar här :))

• gabbi81
    Trasslet skrev 2013-03-12 20:00:35 följande:
    Men hörrnini.. vad innebär det egentligen att jag inte hade en enda dag med hög fertilitet - gick från låg till max direkt? Innebär det att jag har svårare än andra att bli gravid eller hur ska man tolka det?

Att du gick från Låg till Max direkt tror jag inte har någon betydelse. Betyder nog bara att du fick en väldigt hög förändring i dina hormoner. I och med att man testar sig en gång per dag så kan det ju hända andra saker under dygnet som inte monitorn kan reagera på. Du hade Låg på morgonen men kanske hög några timmar senare (egentligen) och för att sedan få Max dagen efter... Det är ju först när Max dyker upp på monitorn som äl kommer ca 24-48 timmar senare så att man får Hög indikerar/förvarnar bara att något händer i kroppen. Dom som har väldigt oregelbunden cykel eller kanske inte känner av sin äl så är det bra att Hög kommer som visar att det är en hormonhöjning på gång och förhoppningsvis är på väg på Max. Tycker nog att du kan skicka iväg din fråga till Clearblue-experten Jessica så får du se vad hon skriver... Ha en bra dag! Glad
  • egrandin

Illamåendet fortsätter. Testade idag, mest bara för att kaaaanske kunna ge min fästman ytterligare en födelsedagspresent då han fyller år idag. Fick dock negativt :( men men. Inväntar BIM nu då :(

Svar på tråden 30 utvalda 2013!