• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • towerosell
    egrandin skrev 2013-03-13 08:05:05 följande:
    Illamåendet fortsätter. Testade idag, mest bara för att kaaaanske kunna ge min fästman ytterligare en födelsedagspresent då han fyller år idag. Fick dock negativt :( men men. Inväntar BIM nu då :(

egrandin skrev 2013-03-13 08:05:05 följande:
    Illamåendet fortsätter. Testade idag, mest bara för att kaaaanske kunna ge min fästman ytterligare en födelsedagspresent då han fyller år idag. Fick dock negativt :( men men. Inväntar BIM nu då :(

Det kommer ett positivt besked snart! Det får man hoppas på i själen! Visst det hade varit en fantastisk födelsedagspresent! Men tänk så mycket roligare det blir att ge en typ måndagspresent! Kram och lycka till!
  • kossann

Skit oxå! Mensen kom idag :( Forumvärden, vet du hur det går med mitt "skicka-vidare-paket" som snälla VEA skickade vidare till mej? Hade varit kanon om det kom nu.

BIM 9 april
  • gabbi81

Nu är min mens slut. Påbörjar cykel 2 med min monitor. Sista chansen för mig att få ett barn under 2013....

• egrandin

Towerosell, tack så mycket. Ja jag hoppas verkligen. :( vill så gärna. Tack detsamma kära du!

• wonders

Hej vad många inlägg det var att gå igenom idag. Kul att det rör på sig. Är själv helt uppe i mysandet men blir lite svårt när man har svärmor på besök.. hmm. Men det är trevligt med besök så det blir lite avbrott också vilket behövs ibland. Solen skiner och hoppas på att den värmer bort lite snö så det snart kan bli vår på riktigt. Solig

Ha en riktig toppendag {#emotions_dlg.flower} 

• egrandin

Idag kom det blod. Jag vet inte om det är mensen eller vad det kan vara, men fy vad förstörd jag blev. Direkt efter att jag upptäckt det blev jag dessutom intervjuad och fotograferad av SvD. Nu är jag hemma, känns som att jag går i tusen bitar. Det är mycket blod. Jag brukar oftast ha lite lite blod dag ett under mensen, och sen brukar den dra igång. Jag mår fortfarande lika dåligt gällande humör och illamående, plus trötthet och allmänt låg lust för att göra något. :(

• gosis

Egrandin: Åhh hoppas att allt är som det ska i allafall. Styrke kramar!!!

• VEA
    egrandin skrev 2013-03-15 11:46:19 följande:
    Idag kom det blod. Jag vet inte om det är mensen eller vad det kan vara, men fy vad förstörd jag blev. Direkt efter att jag upptäckt det blev jag dessutom intervjuad och fotograferad av SvD. Nu är jag hemma, känns som att jag går i tusen bitar. Det är mycket blod. Jag brukar oftast ha lite lite blod dag ett under mensen, och sen brukar den dra igång. Jag mår fortfarande lika dåligt gällande humör och illamående, plus trötthet och allmänt låg lust för att göra något. :(

Åh så ledsen att höra detta! Tycker du ska "få" känna dig låg ett litet tag och försök sedan att blicka framåt och så hoppas jag det tar sig denna gången. Kram till er!
  • Frajda 80
    Tråkigt att läsa, men har du testat dig med tanke på MF?

Sen får man må dåligt, vara låg, deppad mm... hur ska vi annars komma vidare.
  • egrandin
    gosis skrev 2013-03-15 12:51:37 följande:
    Egrandin: Åhh hoppas att allt är som det ska i allafall. Styrke kramar!!!
    Jag hoppas innerligt att detta varken är mens eller missfall, men jag vet inte.. Tack Hjärta
    VEA skrev 2013-03-15 14:59:59 följande:

Åh så ledsen att höra detta! Tycker du ska "få" känna dig låg ett litet tag och försök sedan att blicka framåt och så hoppas jag det tar sig denna gången. Kram till er!
    Tack och kram Hjärta
    Frajda 80 skrev 2013-03-15 15:27:48 följande:
    Tråkigt att läsa, men har du testat dig med tanke på MF?

Sen får man må dåligt, vara låg, deppad mm... hur ska vi annars komma vidare.
    Du menar gravtest antar jag? I onsdags gjorde jag det, men inte sen dess. Ja men precis. Efter mitt missfall i julas så försökte jag att inte tänka på det och sköt bort alla känslor. Resulterade tyvärr i panikångest. Så nu ska jag se till att rensa alla känslor på rätt sätt :(

Just nu i samma sekund som jag skriver känner jag en smärta, nästan som om man skulle trycka in en kniv i magen.. På ett specifikt ställe och det svider till, gör jätteont.. Någon som vet vad detta kan bero på??

Svar på tråden 30 utvalda 2013!