Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Gravid i Göteborg 2013

Nej man gör inte det. Hoppas du fick lite sömn. ..

TeddyGirl82 skrev 2013-07-28 10:09:19 följande:
    Ja, hon sov nära mig, man ligger inte så bekvämt men d går

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ljummet vatten!

TeddyGirl82 skrev 2013-07-28 13:46:05 följande:
    Jodå jag fick nog så det räckte.

Vad gör man när naveln ramlat av? Tvättar man?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Håller man på med en massa cannat läker detlångsammare

TeddyGirl82 skrev 2013-07-28 14:21:17 följande:
    Tack

• MissKaos

OJ! Det är verkligen kvalmigt idag... Känns i kroppen. V 22 idag.. Och jag börjar läääängta efter bebis redan! Har ju en massa planerat som tur är!
    Viktkurvan pekar stadigt uppåt. Jag kommer få jobba för det sedan. Har redan drömmar om att springa en halvmara nästa höst. KÄnns som om varvet är helt orimmligt. Få bebis i dec och göra en halvmara på våren? Njae.. Ska försöka masa mig upp t gymmet och gå på spinning iaf.

• MissKaos

Min gjorde det hela tiden.

TeddyGirl82 skrev 2013-07-28 21:46:24 följande:
    Är det nån fara när dom sover på sidan redan?

• MissKaos

Lyxkonsumtion på allumn idag:

Lyxkonsumtion!  Och åhh så söta bebis kläder coop harkunde inte bestämma mig för färg bara.  Eco. Billigt dessutom. Lyxkonsumerat leksaker till sonen med. MrK mindre road han tror väggarns ska gå sönder..
    KLänning till mig...
  • MissKaos

HIttade så söta kläder på ICA. De har även sett med bodys och byxor och tillhörande hjälmmössa. Måste ha!!Eco dessutom. Kunde inte besätmma mig för färg bara. Men pyjamasen fick följa med hem 99kr. Mer orange i verklgheten än på bilden.
  • MissKaos
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-29 16:26:01 följande:

Hehe häftig. Och du e jättefin med din mage.

KÄnner sig ju som en ballong. Trodde att 11+ i v 22 skulle vara = större strl. Den provningen skulle ni ha sett. Humor..

Bebiskläder är farligt kul. Lyckades köpa en softshell jacka till stora killen på ICA, halva reapriset. 75kr. Perfekt att förstöra på dagis i höst..
  • MissKaos
    WeeBee skrev 2013-07-29 17:31:56 följande:
    Åhh...nu när jag såg din mage MissKaos så saknar jag min mage! Jag kommer troligtvis aldrig att ha bebismage igen...min sambo vill inte ha fler barn å jag är glad att jag fick min lilla skrutta! Men det kändes plötsligt lite vemodigt att magen är borta...för alltid!
    ..sista gången för mig med nu.. Så jag lyxshoppar en mammaklänning jag eg i nte nödvändigtvis behöver bara för att jag kände mig fin i den, magen blev fin Försöker njuta..

• MissKaos

Jag går där. Vem hsr du?

Ska ha först i dec...

Din första?

Lycka till Loppan!!

annvian skrev 2013-07-30 08:41:28 följande:
    Hej hej,

Jag hittade hit i elfte timmen kan man säga. Stämmer BF-listan med er som är här i tråden? Själv har jag bf 9/9. Andra barnet.

Någon som går på Barnmorskegruppen?

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013