September2009 skrev 2013-08-09 12:34:14 följande:
Superfina bilder din lille kille Vilgot o lillpyret! Och så himla sött foto på Freja :) Skulle också vilja ha fina studiefoton, sovande bebisar ska man visst kunna göra mycket med utan att de vaknar, inte som att fota storebror precis ;)
Har det så lugnt o skönt för tillfället som omväxling, lilleman sover äntligen i sin vagn på den svala altanen och storebror är ute en sväng med farmor. Vi har efter två dagars bilåkande kommit upp till svärföräldrarna i norrland, sov en natt i Stockholm sen ytterligare femtio mil till liten håla norr om Kramfors, lugnt o stilla minst sagt men tyvärr något kallt o grått uteväder men inte mycket bättre på västkusten har jag förstått.
Lilleman har vuxit nåt otroligt, tre veckor gammal och över ett kilos tillväxt från födelsevikten, nu väntar jag bara på att han ska äta lite mindre ofta, vill så gärna att det ska gå mer än 1,5-2 timmar mellan som det i snitt varit de här tre veckorna.. Med ytterligare ett barn har det inte blivit mycket ork el tid över till sig själv.
Hoppas du kommer igång snart, SusanneL, vill ha en träff snart med massa bebisar :)
En sak jag är glad jag fick med mig till fl denna gången som jag inte hade första gången, var min mobil och hörlurar och en färdig låtlista med bra lugn musik, lyssnade till o med på musik när jag låg i det sköna badkaret under förlossningen, la mobilen säkert under en handduk så gick det bra, kunde liksom fly bort i sinnet och tänka mindre på det onda under värkarbetet, otroligt skönt faktiskt och tiden gick lite fortare.
Låter hel härligt och komma iväg så.
Rumpan fick lämnat soffan idag med kors i taket. Bara svårt att få i mig lunch på dagarna...
Har en fisig tjej..ingen fin dam hon inte hehe