• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • MissKaos

Så synd, jag har en bokad grej sedan länge! Nästa vecka kommer min mamma -bla ullared! Ska hinnas med- veckan efter äntligen ombygge och efter det har jag inte så mkt planerat. Vattengympa och måste in till jobbet med mina nycklar typ. Håller på med tradera auktioner. Hoppas lägga upp så dom går ut till månadsskiftet. Det blir mao mer tid för träffar för mig snart! Vill gärna. Börjar känna mig som en eremit.

September2009 skrev 2013-10-07 23:23:21 följande:
    Hoppas ni har det bra med era bebbar. Har ni kommit ut på några mysiga höstprommenader, eller haft nåt annat skoj för er? Vore väl rätt trevligt att ses nån dag för en barnvagnsprommis?

Är det inga fler som har lust att ses på torsdag? Alla är varmt välkomna, även ni som inte kunnat komma tidigare. Även om man får ett visst utbyte här på nätet så är det roligare att träffas irl kan jag tycka.

Ha det bra!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • September2009

Så känns det här också ibland, saknar helt enkelt tid för det mesta för att vara sörs social. Måste bara se ett avsnitt Breaking bad när äldsta sonen lämnats på föskolan sen går timmarna av bara farten, hinner nätt å jämt med ett ärende, nu sitter jag på vagnen påväg till Göteborg för en klipptid hos frissan och sen är jag hemma igen lagom till grabben ska hämtas. Man tror man ska hinna med så mycket de här timmarna.. bara för väl att man får sova hysat bra om nätterna så det går att vara pigg och inte behöva lägga sig och sova på dan!

• LillaLoppanT

Mitt största problem med sömnen är inte bebisen, utan nig själv. Som i natt tex. Freja somnade strax efter 20. Vaknade för mat först vid 05.15. Sen sov hon till typ 07.30. Men JAG mitt jäkla pucko ja mig inte förrän 01.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • MissKaos

*lol*

Egentid!!

Isak har börjst vskna på nätterna nu? En natt drömde hsn att jultomten blev jagad av rtt monster. . Tomten hade alla paket. .vä

Sover rätt kassy här. Liv i magen och kissnödig. .

LillaLoppanT skrev 2013-10-09 08:19:56 följande:
    Mitt största problem med sömnen är inte bebisen, utan nig själv. Som i natt tex. Freja somnade strax efter 20. Vaknade för mat först vid 05.15. Sen sov hon till typ 07.30. Men JAG mitt jäkla pucko ja mig inte förrän 01.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Vilgot o Lillpyret
    September2009 skrev 2013-10-08 08:51:20 följande:
    Jadå bussen får man ta från Mölndal, precis där spårvagnen stannar finns busshållplatsen, tar åtta minuter med buss hit sen och hållplatsen ligger ett stenkast från vårat hus.
    ҉ ♥♥♥♥ Mamma till Joel 17/9-09 ♥♥♥♥ ҉

Vad heter hållplatsen som man hoppar av på? Vilken adress bor du på? Jag lämnar Vilgot på förskolan vid halv tio sedan åker jag direkt till dig. Var det sagt att vi skulle dyka upp vid tio? I så fall blir jag sen. Paj blir gott! :)
  • September2009

Hållplatsen heter Pepparredsängen. Jag skickar dig ett meddelande på fb. Gör inget om du blir sen, då vi blir så få har jag även bjudit in min granne med sin bebis och hon skulle dyka upp efter elva.

҉ ♥♥♥♥ Mamma till Joel 17/9-09 ♥♥♥♥ ҉
  • LillaLoppanT

Jag kommer där nångång... Lämnar på dagis typ 9, strax efter förmodligen... sen skulle jag behöva svänga förbi JYSK och hämta upp lite skruvar. (köp ALDRIG, jag med ALDRIG, möbler på jysk btw. *mutter, mutter*) Men dom öppnar säkert 10... Och så ska jag köpa en bumbo av en granne till dig Septemper 2009 :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Snultan

Zzzzzzzz!!...

Matheus har magknip ibland.. och svårt att komma till ro. Igår kväll va han grinig från 19 till 23 typ.. han skriker inte otröstlig utan de går i vågor liksom. Tur man inte är ensam så man kan turas om iaf. Har även syster på besök så hon avlastar lite oxå

Dagarna är jättelugna. Då sover han mest. Å är allmänt nöjd bebis

Känner mig lite utsliten nu :-P inte nöjd o bli väckt om nätterna såhär ju hehe..

Men nu tror jag de värsta är över för denna gången. Så ska sova några timmar till nu min syster fyller år idag så blir att hitta på något skoj!

Hoppas ni har det bra!

Matheus 131002!
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013