WeeBee skrev 2013-06-02 23:34:41 följande:
Vilgot o Lillpyret - vilken vecka är du i nu?
Själv har jag verkligen inte bråttom till förlossning. Känner att hon gärna får stanna där inne ett tag till. Vet ju att hon e på väg...å det är jag nöjd med än så länge. Är bara i v 34 oxå...så det är väl bra om hon blir kvar i alla fall minst 5 veckor till!
Ang att folk retas...eller i alla fall passar på att kalla en för tjockis å liknande tror jag tyvärr inte att vi kommer ifrån. Jag har blivit kallad både det ena å andra av typ alla. Även folk som inte är jättenära utan bara bekanta. Som tur är så tar jag inte illa vid mig...men jag kan förstå att det kan kännas jobbigt! Tror dock inte att folk menar nått illa...å tyvärr är jag nog själv en av dom som skulle slänga ur mig nått sånt till andra gravida...även om jag tycker att det är jättefint med gravidmage!
Jo man får ta en viss del av det som skämt. Men det börjar bli lite tjatigt och höra d. Bara att folk verkligen tycker det är OK att skämta om det och att ingen ska ta illa vid sig...men men d e snart över och dags och ta tag i att få tillbaka sin kropp sen.
Börjar bli mer och mer rörelser i maggen. Man undrar vad som händer där inne. kan ju vara för den förbereder sig lite och blir mindre och mindre plats där inne. Längtar nåt så fruktansvärt nu. Denna veckan ska vagnen äntligen hämtas hem.