WeeBee skrev 2013-06-08 10:16:47 följande:
Förresten! Jag var på Ullared i förrgår...shoppade loss för 4700 kr...typ nästan bara bebisgrejer. Å min mor handlade bebissaker till mig för säkert 1500kr oxå.
Sen var jag på Ikea igår å brände ytterligare 1700 kr på bebis.
Shit...va jag har lagt pengar på det här projektet hittills...å mer lär det väl säkert bli. Att jag redan har två barnvagnar kanske är lite överdrivet...men jag tror att jag kommer ha god nytta av båda
Det enda som saknas nu är en bebissäng! Men jag funderar på om jag kanske skulle skippa bebissängen just nu å gå på ett sånt där babynest istället. Annars är det en babycrib jag spetsat in mig på...för att lätt kunna köra runt det i lägenheten om man behöver byta rum å för att kunna ha bebis brevid mig utan att ha henne i sängen.
Shit, vad köpte ni för bebissaker på ullared egentligen?!?! Man får myyyyycket för 4700 där :)
Vilka två vagnar har du köpt? (ja, jag erkänner, jag är lite av en barnvagnsnörd

)
Vad är en babycrib?
Jag hade nog inte skippat sängen, bebisen kommer ändå behöva den förr eller senare. Och jag tror man gör det svårt för sig, inför framtiden, om man inte i viss mån försöker lära bebisen att den har en egen säng... Men vad vet jag, kanske inte alls är så...