-
Nej men har använt kortsjal (vanlig utan ring) är ju typ samma funktion fast utan ringSnultan skrev 2013-10-28 22:24:56 följande:Nån som använder ringsjal? -
Kom förbi med barn och sjal imorgon?
Snultan skrev 2013-10-29 13:17:49 följande:Okej.. tycker du det har funkat bra?
Köpte en ringsjal igår nämligen och vi har såna problem att få lillen att sitta rätt.. fattar inte! då var vi ändå tre personer som försökte få till det, haha :P För den borde ju funka bättre för riktigt små barn än vad en sele gör? Får stokke my carrier så sitter inte lillen riktigt bra så antar han är för liten för den.. men ja, svårt att veta i överhuvudtaget om de sitter RÄTT liksom.. man borde kunna gå till en barnbutik och be dom visa hur man ska sätta barnet?
-
Ja fast kortsjal är ju bättre när dom är lite större. Föredrog längre bärtyg i början. Tricot hade jag i början det var bra.
Som sagt ta med barn och sjal och kpm då kan du ju även testa mina sjalar och jämföra.
Snultan skrev 2013-10-29 13:17:49 följande:Okej.. tycker du det har funkat bra?
Köpte en ringsjal igår nämligen och vi har såna problem att få lillen att sitta rätt.. fattar inte! då var vi ändå tre personer som försökte få till det, haha :P För den borde ju funka bättre för riktigt små barn än vad en sele gör? Får stokke my carrier så sitter inte lillen riktigt bra så antar han är för liten för den.. men ja, svårt att veta i överhuvudtaget om de sitter RÄTT liksom.. man borde kunna gå till en barnbutik och be dom visa hur man ska sätta barnet?
-
Då kanske byggstöket är över här...
Snultan skrev 2013-10-30 20:13:54 följande:Vore super men de får bli nästa vecka isåfall. Är på väg till sthlm nu!TeddyGirl82 skrev 2013-10-31 06:29:53 följande:Någon som har nåt bra tips till första fars dags present till mannen? Jag har nada bra ideer.
Nej. Min man bryr sig inte. Blommor? Örngott med världens bästa pappa tryck? Nya kalsonger? -
Kviberg/kortedala
Snultan skrev 2013-11-01 10:23:33 följande:Var bor du?
-
Tar ca 15min med vagnen från city.
Hantverkare! Försenat. Igen!! Men på måndag ska elkillen komma och fixa det sista. Dessutom blev städerskans son sjuk. Så hon kom inte igår. Kanske lika bra eftersom det har stått lådor etc här. Nu kommer hon på tisdag istället! Vi damsög mellan kartongerna igår och nu försöker vi få lite ordning! Men sen ska det ut garderobrr ur klädkammaren -dom måste tömmas.. dom ska till babyrummet. Och nytt hyllsystem till klädkammaren... stor omflyttning av prylar mao!
Snultan skrev 2013-11-01 10:23:33 följande:Var bor du?
-
Nejmen nyfiken så ta med!
Vi kan ju boka dag så är ni andra välkomna om ni har lust!
Snultan skrev 2013-11-03 08:14:33 följande:Oki kanske kan komma i slutet av nästa vecka så får du instruera bärsjalen är du duktig på bärsele med? Har en stokke my carrier som jag tycker han sitter så illa i.. fast kanske det är för att han är för liten.
-
Hade tänk föreslå onsdag eller torsdag. Så onsdag då

Snultan skrev 2013-11-04 12:31:18 följande:Låter jättebra. Onsdag eller fredag skulle funka för mig
-
Vid 10?
Kontaktuppg kommer!
Om ngn mer vill komma är ni välkomna.
Blixten slog nog ner i vårt hus inatt. Helt hemskt. Allt verkar ha klarat sig men är skakad
Snultan skrev 2013-11-05 11:42:16 följande:Onsdag blir bra. Vilken tid passar?
Du får gärna maila mig din adress o kontakt uppgifter snultan@live.se
-
Nä det small!
Snultan skrev 2013-11-05 13:06:43 följande:Men fyyyy. Förstår det
Men då kanske jag inte drömde att det smällde som fan inatt? Sov så jäkla hårt men när jag vaknade så hade jag ett vagt minne av det