Gravid i Göteborg 2013
En son på 4, 5år.
Mår nu rätt bra! Fogarna har varit jobbigt men känns hanterbart nu. sists trimestern blrjar i helgen så frågs mig om en månad..
Du?
Har alla barn sedan innan oxå?
Hur mår ni såhär på sluttampen?
En son på 4, 5år.
Mår nu rätt bra! Fogarna har varit jobbigt men känns hanterbart nu. sists trimestern blrjar i helgen så frågs mig om en månad..
Du?
Inatt sjönk magen. Minns inte alls att den gjorde det med Isak, inte så drastiskt iaf! ganska skönt på ett vis för den känns mindre och lättare. Knepigt dock att det känns som om den åkt längre ner under dagen.

Går nu i helgen in i v28!

Den nedre bilden är från v 25.
Var tvungen att jämföra..
Reapå duns. Tag 3 bet för 2. Fanns lite heldressar och pyjamaser kvar. 3 pyjamas alt heldressar330 kr *brr*
Det är ju inte alls samma sak. Vi gick med aquabarn. Rätt mysigt men min kille gillade inte att dyka det jobbar dom mkt med. Eg är ju målet att dom om dom trillarci vatynet ska vända och simma tbx till kanten. Man blir rätt trött av det så börja med en sak se vad ni orkar. Jsg hick på på mamma bsby träning på sats det var brs. Kul för bebis svettigt för mig..
Lite avis på er som snart ska föda. Samtidigt är det himmla mysigt att vsra gravid.
Intim fråga.. jag tycker det känns så konstigt idom privata delarna när jag på toa. Känns som aty det trycker lite neråt när jag lisskissar el bsjsar. Som om jag skulle krysta ut ngt ur musen med typ. Jag vet att ibte det kommer ut bebisar så lätt men det känns konstigt. . Känner ngn igen detta?