Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Gravid i Göteborg 2013

Tarmarna stannar. Känns som framfall eller ngt? Sex? Vad är det? Ointresse från msken nu och jag får s-dr av det..

Dannii B skrev 2013-09-13 19:15:55 följande:
    Ohh så hade jag oxå. Om jag verkligen tog i när jag gjorde 2:an så kändes det som om hela tarmen var på väg ut. Kisseriet kändes bara knepigt efter ähum sexandet. Antar att det nog blir så när man sväller. Blodkroppar och grejer

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jups! Det är den ja skatten på ålder. Och moms! Men mer än 25 blir det alldrig..Och maken glömde.. sonen tycker då synd om mg som inte fick presenter.

Tack!

Jag jobbar tyvärr snnars hade jag gärna kpmmit och tittat på bebisatna!

LillaLoppanT skrev 2013-09-13 21:47:16 följande:
    Nån som är sugen på att ses nånting? Vad sägs om nästa eller veckan efter det? Görna tis ons eller torsdag, när store sonen är på förskolan. 

Jag kan tänk mig att öppna upp mitt hem, om ni med små bebisar tycker det blir jobbigt att ses på stan.

MissKaos, grattis på födelsedagen!

25 var det va?  

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

26 okt är väl om en månad?

Då kanske tom jag kan..

LillaLoppanT skrev 2013-09-14 20:07:14 följande:
    Jag gör helt enkelt såhär då att jag bestämmer att jag bjuder in till träff här hemma hos mig dig.

Nästa vecka kanske blir lite kort varsel, så vi kör veckan efter det. Kopiera listan och skriv upp er om ni vill komma :)

Träff hemma hos LillaLoppanT, torsdagen 26e oktober, från klockan 10. 

Kommer:

LillaLoppanT

• MissKaos

Omeprazol mot halsbränna!

Testat yoggi el liknande? Kall mat kan vara lättare. .

Snultan skrev 2013-09-15 19:45:22 följande:
    Någon annan som har minskad aptit?

Jag har inte ätit middag varken igår eller idag.. har ju ätit frukost och typ fikat.. men jag har verkligen inte varit sugen på mat. Har halsbränna så kan mycket väl bero på det.. Men jag borde ju äta upp mig nu som skall fasta på tisdag inför vändningsförsöket :P 

• MissKaos

Halsbränna här med idag pga overload choklad tror jag. Varitvpå spinning boch är skönt trött i kroppen nu.

Msilst bm fått klåds under helgen. Tyckte det kändes ok idsg så insåg jag att jag satt och kliade mig i händerna hårbotten mm..

• MissKaos

Testa omeprazol. En om dagen. Du har ju inget att förlora!

Snultan skrev 2013-09-15 23:16:49 följande:
    Jag har nå tuggtabletter som funkar hyfsat. som tur är så kommer de bara när jag "sväljer/rapar" så de är typ så man kan stå ut.. men aah jobbigt emellanåt.. 

Jo de funkar med lite lättare mat asså typ jougurt o mackor typ.. lagad mat är jag inte alls sugen på..  

• MissKaos

Provtagning pga klåda imorgon. Hoppas det bara kliar..

• MissKaos
    TeddyGirl82 skrev 2013-09-16 15:00:15 följande:
    Suck. Denna eviga bebismage oroar mig. Är dinte ena hållet så är d andra. Provade byta ut ett mål mot bifidus. Funkade.
    Nu försöker jag ge henne mat var 3-4e timma. Men när man ger henne verkar hon inte hungrig. Hon äter bara 70 av 150 ibland och sen mer andra gånger. Och det är mycket som spys upp. Är rädd hon inte får i sig tillräckligt..
    Får väl bli och ringa bvc igen...känns som man tjatar ihjäl dom.

Äter du exakt lika mkt varje dag?
    OCh går hon upp som hon ska så är det ok!
    Spyrona ja.. Jag brukade kallade överfyllnadsskyddet som slår till... Vissa barn kräks konstant andra inte. Ring BVC, men det låter väldigt väldigt normalt.. Och jag tror inte dom känner sig tjajtade på. Man kan ju inte veta allt det kommer ju inte ut ett instruktionshäfte med ungen. Det hade varit praktiskt annars,  kan jag tänka mig ett.
  • MissKaos

*s* nää men ibland vore det bra. Det här barnet sover hela natten om du: osv

Droppin vägning låter smart!

På väg tbx till jobbet efter ett möte. Spårvagn genom majorna soligt och fint. Rätt mysigt  

Tagit gallsyreprov idag. Mindte kli nu så hpppas och tror på ua årov!

TeddyGirl82 skrev 2013-09-17 09:16:41 följande:
    Ja, hon äter lika mycket varje dag..dock lite utspritt, inte på en gång vissa gånger man matar henne. Hon börjar väl lära sig lite rutiner framförallt på kvällen.

Jag ska gå till BVC idag på drop in tid och väga henne. Borde ju kunna fråga på plats med.

Ja, gud vad praktiskt en manual för just din bebis. Fast samtidigt lite tråkigt med, då blir d ju inte du som uppfostrar och lär dig nåt liksom.    

• MissKaos

Nan ger minst magproblem ja...

Vågen ser ju ok ut då!

Ja provsvaret borde komma imorgon.

TeddyGirl82 skrev 2013-09-17 13:59:21 följande:
    Jp vågen visa upp 155g på en vecka.

Hon tyckte jag skulle prova Nan istället för där är proteinet mer nerbrutet. Så får göra d.

Skönt med mindre klåda

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013