Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Gravid i Göteborg 2013

Ksn du inte läggaxen stor kudde under madrassen i liggdelen så ser hon lite? Fick tipset av bvc när Isak onte ville ligga i liggdelen mrn var lite liten att siyta. Tesrade aldrig bar på honom istället.

TeddyGirl82 skrev 2013-11-06 09:12:25 följande:
    Funderar på att prova sittdelen på Tilde med vagnen. Hon är mer och mer intresserad av att sitta och huvudet håller hon stadigare och stadigare. Fast kanske är bättre och bulla upp lite mer under huvudet och axlarna i liggdelen först. För hon är mer och mer intresserad av att sitta upp.  När började ni som har barn sen innan?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Otroligt söt bebis.. nu vill ju jag ha ut min nästa vecka

Tack för igår. Kul att träffas

Snultan skrev 2013-11-05 13:06:43 följande:
    Men fyyyy. Förstår det

Men då kanske jag inte drömde att det smällde som fan inatt? Sov så jäkla hårt men när jag vaknade så hade jag ett vagt minne av det

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Spännande. M kommer bli glad! Han såg ut som en riktig liten sjalbebis.

Mannen tyckte med att M var väldans söt och lugn!

Hur har ni andra det?

Trött idag. Lämnade på fsk och sov sen till nu. Imponerande va?

• MissKaos
    TeddyGirl82 skrev 2013-11-07 11:45:53 följande:
    Här rullar d bara på. Hon blir mer och mer social och gillar mer och mer och sitta. Börjat lite smått med smakportionerna.

Igår var det mammatid i form av Zumba. Har härlig träningsvärk nu. På det på lördag igen. Skönt att man börjar må riktigt bra nu. Och njuter av mitt lilla sällskap på dagarna :P 

• MissKaos

Kolla friskis? Om barnpassningen är öppen näe mammababy passen går kanske det kan vara ngt?

Blir spännande att försöka få ihop det sen. Jag vill springa en halvmara i oktober.. kräver ju endel träning innan med start hos bäckenbotten vikrminskning ok på efterkontroll osv

LillaLoppanT skrev 2013-11-08 00:33:14 följande:
    Jag vill också börja träna. Men då sambon är borta mycket, så vet jag inte riktigt hur jag ska få ihop det, med två barn. Jag funderar på om det finns nån bra hemma-tränings-video eller så. Nån som känner till nån? Ska vi ta en träff hos mig nästa vecka?

• MissKaos

Måste ta det lugnt imorgon. Trött och en del sdr. Torsdag klipptid slingor och bm! En heldag mao.

• MissKaos

Väntar... nu har vi beställt inredbing till klädkammaren. Sista stora projektet sen får bebis gärna komma!

• MissKaos

Jag gjorde båda till isak. Köpte endel gjorde endel. Köpte gröt vet kag. Mosade potatis med gaffel +lite lite av kokvattnet.

Dannii B skrev 2013-11-18 15:15:13 följande:
    Dopet avklarat..gick bättre än förväntat med 40 pers i ett hus. Jättekul att de lärt sig rulla runt....nu vill jag att hon oxå lär sig ta napp och flaska riktigt så jag kan sluta amma. Vill sååå gärna börja träna. Hur gör jag?? Hur gör ni med smakisar??? Eget eller köper ni??

• MissKaos

Jag gjorde båda till isak. Köpte endel gjorde endel. Köpte gröt vet kag. Mosade potatis med gaffel +lite lite av kokvattnet.

Dannii B skrev 2013-11-18 15:15:13 följande:
    Dopet avklarat..gick bättre än förväntat med 40 pers i ett hus. Jättekul att de lärt sig rulla runt....nu vill jag att hon oxå lär sig ta napp och flaska riktigt så jag kan sluta amma. Vill sååå gärna börja träna. Hur gör jag?? Hur gör ni med smakisar??? Eget eller köper ni??

• MissKaos

Isak har aldrig använt napp inte tagit flasks och åt gröt ett kort tag. Han föredrog bröstmjölk... ska bli spännande stt se hur denna bebisen blir

TeddyGirl82 skrev 2013-11-18 19:35:15 följande:
    Och med.napp och flaska är.d väl bara att.nöta så.mycket man kan. Men alla barn gillar ju inte d har jag fått.höra

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013