Gravid i Göteborg 2013
Ksn du inte läggaxen stor kudde under madrassen i liggdelen så ser hon lite? Fick tipset av bvc när Isak onte ville ligga i liggdelen mrn var lite liten att siyta. Tesrade aldrig bar på honom istället.
Ksn du inte läggaxen stor kudde under madrassen i liggdelen så ser hon lite? Fick tipset av bvc när Isak onte ville ligga i liggdelen mrn var lite liten att siyta. Tesrade aldrig bar på honom istället.
Otroligt söt bebis.. nu vill ju jag ha ut min nästa vecka
Tack för igår. Kul att träffas ![]()
Spännande. M kommer bli glad! Han såg ut som en riktig liten sjalbebis.
Mannen tyckte med att M var väldans söt och lugn!
Hur har ni andra det?
Trött idag. Lämnade på fsk och sov sen till nu. Imponerande va?
Kolla friskis? Om barnpassningen är öppen näe mammababy passen går kanske det kan vara ngt?
Blir spännande att försöka få ihop det sen. Jag vill springa en halvmara i oktober.. kräver ju endel träning innan med start hos bäckenbotten vikrminskning ok på efterkontroll osv
Måste ta det lugnt imorgon. Trött och en del sdr. Torsdag klipptid slingor och bm! En heldag mao.
Väntar... nu har vi beställt inredbing till klädkammaren. Sista stora projektet sen får bebis gärna komma!
Jag gjorde båda till isak. Köpte endel gjorde endel. Köpte gröt vet kag. Mosade potatis med gaffel +lite lite av kokvattnet.
Jag gjorde båda till isak. Köpte endel gjorde endel. Köpte gröt vet kag. Mosade potatis med gaffel +lite lite av kokvattnet.
Isak har aldrig använt napp inte tagit flasks och åt gröt ett kort tag. Han föredrog bröstmjölk... ska bli spännande stt se hur denna bebisen blir