Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Gravid i Göteborg 2013

Allt har för och nackdelar. Nu vet du när bebisen kommer och föds i säte hade jag valt bort med!

Snultan skrev 2013-09-17 10:59:12 följande:
    Vändningsförsöket lyckades inte så de blir planerat kejsarsnitt 2 oktober. Men det känns bra

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

12arbetsdagar kvar. Ofattbart. Känner mig inte höggravid än. V29 går in i v 30 i helgen. Ska jobba lö sö bläää... och imorgon jobbar gubben till kl 19. Lite lätt trist!

Cyklar fortfarande mkt idag blev det extra långt. Var på ös på morgon och grejade för helgen. Cyklade till handledning på Järntorget. Sen till masthugget via en thaibuffe på andra lång.var med på rond. Sen gymmet och sen hem igen (kviberg) trött nu

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Satt på fl igår. Regelbunna onda sdr. Skulle ha jobbat helgen.. ingen påv på tappen men fick inte jobba. Ska tbx idsg med uprov. Vaknat av ont inatt går in i v 30 imorgon. Har ju planerat en massa trevligt under min gravledighet.

• MissKaos

Hemma efter ny ctg.

Sjukskriven ett par dgr..

• MissKaos

Hemma från BM!
    Troligen blir jag sjukskriven nu. LÄkartid onsdag. Hon sa att hon trodde det skulle lägga sig på lite vila så jag kan boka in mig på gravidmassage och ställa in mig på att åka till IKEA och Ullared framöver. Fårse vad Dr säger. Har träffat honom innan och FY!! Ser inte inte fram emot det.. Har ju ingen Cx påverkan så han kan ju tycka att det är ok att gå och jobba? Vi får se!  SF mått på 29 så det ligger högre än förra ggn på kurvan men inom normalvariationen.

• MissKaos

..jag ägnar mig ju åt seriös vila i soffan.. Så tyvärr inte!

• MissKaos

Läkare bedömning idag. Nervöst.. gillade inte hinom sist.

• MissKaos

Nääää jag med

Snultan skrev 2013-09-26 05:32:22 följande:
    Ah jag tror jag är den enda gravida i gruppen :-P nästan iaf!

Mysigt med massa bebisar! vi ses!

• MissKaos

Fy vad trött jag är. Ingen sömn inatt. Grabben kissade i sängen det händer typ aldrig. Jsg har ont magen. Blä!

Ska lägga mig en stund.

• MissKaos

Åhh.. lite avis på dig fast mkt att fixa här såklart.. känns väldigt länge till december! Särskilt när man går hemma. Imorgon ska jag handla. Lördag besök av mamma o pappa. Mkt planerat nästa vecka med fötäldramöte på fsk. Har grejer planerat den första månaden hemma och masdor som borde städas och röjas. .

Snultan skrev 2013-09-26 18:38:24 följande:
    Tack själv

Nu är jag helt slut. Har varit på promenad i Eriksberg. Så fint där. Sambon fick putta upp mig för backen, haha!

Har så ont i rygg o mage o känns som jag skulle kunna sova NU.. men strax blir det. Imorgon är det inskrivning på sjukhuset inför snittet på onsdag

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013