Gravid i Göteborg 2013
Ja var är alla?
Här är det 14 dgr till bf. Vill ha ut bebis men öär väl bli igångsatt om 25dgr..
Ja var är alla?
Här är det 14 dgr till bf. Vill ha ut bebis men öär väl bli igångsatt om 25dgr..
Stackars er!! Bajsar han inte ens om du tempar honom? Åh sömbrist är vidrigt.
Jag har haft kopparspiral före barn. Tål ppiller dåligt. Blöddr som en gris en vecka vid insättning och hade ont. Sen var det bra!
Fy. Mår illa lite lätt och är dimmig i skallen, tröttdimmig. Vill verkligen inte bli sjuk nu. Bf nästa lördag, sen är det att vänta ut övertiden.. längtsr efter bebisen.. vill då gärna hinnna hem till julafton och helst passera tredagarsgråten.
TEddy -FY! Vilket hemskt besked. Förstår att ni inte mår så bra efter det.
Jag har varit hos BM. Tre på varandra SF mått som är samma = ska på T-ul. Kände mig så lugn hos BM men nu börjar man ju tänka på allt som kan vara fel! Tul kommer ske nästa vecka, bf på lördag.
Bad BM om status på tapp. 1,5 -2cm lång och mjuk, bakåtriktat så det inte gick känna om den var ngt öppen *suck* Antar att den är helt sluten då.
..snälla sluta posta detta överallt.m
När får ni svar?
Även malignitet är ofta behandlingsbar numera. Så ge inte upp nu. Cancer är inte den dödsdom det var förr det har hänt mkt på behandlingsfronten.
Stoor kram!
Och vikten löser sig. Kanske inte så viktigt just nu.?