WeeBee skrev 2013-07-12 01:15:49 följande:
Jag har oxå haft toppenvärden hela vägen. Men jag äter alltid bra å tränar mycket så det är inte så förvånande. Mina järndepåer var tydligen väldigt bra vid mätningen i början av graviditeten.
Hade 115 i blodvärde vid ett tillfälle i mitten av graviditeten...men sen stack det upp igen å sedan dess har det legat mellan 121-130.
Tyvärr har jag inte varit lika sugen på min vanliga nyttiga mat under graviditeten...så det har blivit betydligt mer snabbmat, glass å godsaker än vad jag vanligtvis äter...men jag har låtit det vara så...trots att jag aldrig trott innan att jag skulle släppa på det så. Har varit toksugen på allt möjligt sött efter att illamåendet släppte i v 15. Å iom att jag inte gått upp så farligt i vikt så har jag inte brytt mig om att hejda mig.
Ligger på 11 kg plus idag...å har bara en vecka kvar till BF...så det känns okej. Trodde att jag skulle gå upp över 20 kg...men det blev inte så.
Har haft en väldigt lätt å välmående graviditet. Mått bättre än någonsin (efter v 15)
Känner mig inte ens trött på det nu...mår fortfarande oförskämt bra å kan fortfarande göra nästan allt jag vanligtvis gör.
Idag har jag exempelvis både cyklat å gymtränat. Så det mesta är som vanligt...fast med en boll på magen
Låter hur bra som helst. Jag tappade orken att träna efter jul när jag fick då ont i ryggen att jag inte kunde gå. Men d e bara och ta denlånga vägen tillbaka sen. Spännande att ni är så många som närmar sig bf. Vi kanske ses på bb vem vet hihi