• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Dannii B
    pålingonrödatuvor skrev 2013-07-07 21:58:39 följande:
    Hej! Jag och min sambo är nyinflyttade till Göteborg (närmade bestämt Björkekärr) och ska få en liten knodd som är beräknad till den 29 augusti. Är det någon mer som bor i krokarna och går i väntans tider?  Ha det gött! :) 

Hej hej Välkommen. . vi bor på lite olika håll alla här...men går i väntans tider. Blir nog en träff när bebisarna är ute
  • Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-08 12:04:51 följande:
    startaforlossningen.blogspot.se/p/hinnsvepnin... man ska fan inte va hemma man googlar för mycket :P Idag ska vi prova färdknäppen har vi tänkt hehe, T o m mannens förslag lite lätt. Shoppat lite idag, lite större längre linnen på gina tricot smo man kan ha sen med. Så trött på alla kläder man haft nu. Borde klippa mig med...och blondera mig igen. E rödhårig nu men trivdes bättre som blond..       

Shitos säger jag bara. ..google i all ära men wtf... Håhå.. jag håller tummarna för er att det sätter igång ngt.
  • TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-07-08 12:17:18 följande:

Shitos säger jag bara. ..google i all ära men wtf... Håhå.. jag håller tummarna för er att det sätter igång ngt.

Ja jag tyckte d lät väldigt konstigt att d e nåt som man ska göra själv liksom...nä det får bm göra om hon hinner på torsdag. Dom vet ju hur man ska göra.
  • TeddyGirl82

Usch, obehaglig känsla där nere. Det är liksom stickningar...kan d vara att bebisen ligger så långt ner nu och slår i? det känns som nåt ska komma ut ibland...riktigt läbbigt

• MissKaos
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-08 14:21:03 följande:
    Usch, obehaglig känsla där nere. Det är liksom stickningar...kan d vara att bebisen ligger så långt ner nu och slår i? det känns som nåt ska komma ut ibland...riktigt läbbigt

Men Gumman! Nåt SKA komma ut Cool

*garvar åt den oerhört dåliga humorn*

Inte bra för mig att sitta på jobbet såhär länge...
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-08 16:49:00 följande:

Men Gumman! Nåt SKA komma ut Cool

*garvar åt den oerhört dåliga humorn*

Inte bra för mig att sitta på jobbet såhär länge...
    hehe jag förstår dig, men kändes som typ en fot eller arm skulle skjutas ut ibland..
  • MissKaos
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-08 17:13:18 följande:
    hehe jag förstår dig, men kändes som typ en fot eller arm skulle skjutas ut ibland..

Jag vet!! Du bjöd på min dags härligaste skratt! Behövdes tung dag på jobbet idag

Stickandet kan vara att bebisen skruvar ner huvudet längre ner i bäckenet.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-08 17:42:37 följande:
    Jag vet!! Du bjöd på min dags härligaste skratt! Behövdes tung dag på jobbet idag

Stickandet kan vara att bebisen skruvar ner huvudet längre ner i bäckenet.

Hehe jag bjuder på det.

Ja det kändes riktigt äckligt i alla fall och gjorde ont. Hoppas den trycker ut propp och vatten snart när den håller på så
  • solskenstjejen

Oj, vilken aktivitet det varit i tråden...
    Har haft att göra hela helgen så har inte varit uppkopplad så mycket.
    I lördags var jag på möhippa, min bästa vän skall gifta sig den 31 aug så jag hoppas verkligen bebis tittar ut i god tid innan dess...

Nu har hela familjen semester också, helt underbart! Idag tog vi en tur till Alingsås och badade i Mjörn..(eller ja, sonen och mannen badade iaf...)  Jag fick vakta fikan på land

Teddygirl: Jag håller tummarna för att det snart sätter igång!!           

• TeddyGirl82
    solskenstjejen skrev 2013-07-08 21:22:12 följande:
    Oj, vilken aktivitet det varit i tråden...
    Har haft att göra hela helgen så har inte varit uppkopplad så mycket.
    I lördags var jag på möhippa, min bästa vän skall gifta sig den 31 aug så jag hoppas verkligen bebis tittar ut i god tid innan dess...

Nu har hela familjen semester också, helt underbart! Idag tog vi en tur till Alingsås och badade i Mjörn..(eller ja, sonen och mannen badade iaf...)  Jag fick vakta fikan på land

Teddygirl: Jag håller tummarna för att det snart sätter igång!!           

Brr...låter kallt. Men blir väl inget bad detta året heller..fast man vet aldrig

Hoppas jag med men men  
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013