• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • MoonFlight

Jag tog kort i studio förra grav och dom är jättefina! Men denna gång blir det inget, tagit lite själv med mobil men inte mer (än), sedan är min make värdelös på att ta bra kort så det hjälper ju inte direkt.

• LillaLoppanT
    SusannneL skrev 2013-07-12 11:32:41 följande:
    Har någon av er tagit gravid foton?

Jag har inte tagit några gravidfoton, för jag känner mig inte bekväm i min kropp, och vill inte ha sånna bilder. Däremot så är min sambo fotograf. Så hade jg velat, så hade jag kunnat ta gravidbilder i studio :) Här är ett exempel på en gravidfotografering som min sambo gjort; www.viktorsundberg.se/blogg/2013/05/27/nio-manader-i-en-bild/
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • TeddyGirl82

Åh vad jag e sugen på att va på GylleneTider ikväll...men men kommer väl fler konserter längre fram med nån artist/grupp man gillar

• MissKaos

Med sonen var jag jätteaktiv. Tveksamt om jag kommer igång igen efter bihåleinflammation. Mår just nu vrätt kasst om än ngt bättre. Vill åka och bada med grabben imorgon. Hur många fina dagar blir det i sommaar liksom?

TeddyGirl82 skrev 2013-07-12 05:24:31 följande:
    Låter hur bra som helst. Jag tappade orken att träna efter jul när jag fick då ont i ryggen att jag inte kunde gå. Men d e bara och ta denlånga vägen tillbaka sen. Spännande att ni är så många som närmar sig bf. Vi kanske ses på bb vem vet hihi

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jag känner mig som en elefant typ.

LillaLoppanT skrev 2013-07-12 19:16:03 följande:
    Jag har inte tagit några gravidfoton, för jag känner mig inte bekväm i min kropp, och vill inte ha sånna bilder. Däremot så är min sambo fotograf. Så hade jg velat, så hade jag kunnat ta gravidbilder i studio :) Här är ett exempel på en gravidfotografering som min sambo gjort; www.viktorsundberg.se/blogg/2013/05/27/nio-manader-i-en-bild/

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-12 19:57:01 följande:
    Med sonen var jag jätteaktiv. Tveksamt om jag kommer igång igen efter bihåleinflammation. Mår just nu vrätt kasst om än ngt bättre. Vill åka och bada med grabben imorgon. Hur många fina dagar blir det i sommaar liksom?

Jag ska ut och sola och doppa fötterna imorrn på öckerö tänkte jag.

Så man får lite havsluft och sol på sig
  • MissKaos

Typ härlanda kärn om der blir ngt. Fått ut var och blodkoagel ur näsan nu. Ingen feber iaf. Trist för sonen...

TeddyGirl82 skrev 2013-07-12 20:23:33 följande:
    Jag ska ut och sola och doppa fötterna imorrn på öckerö tänkte jag.

Så man får lite havsluft och sol på sig

• LillaLoppanT
    MissKaos skrev 2013-07-12 19:57:56 följande:
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Äsch, du som är så vältränad ser knappast ut som en elefant!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-12 19:57:56 följande:

Då måste jag vara en blåval nu då..hehe
  • MissKaos

Var är nog ledordet nu Loppan. Kan ju inte röra mig pga fogloss. Tröstäta däremot...

LillaLoppanT skrev 2013-07-12 21:21:52 följande:
    Äsch, du som är så vältränad ser knappast ut som en elefant!

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013