• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-07 17:23:46 följande:
    Sparka sig ut via naveln?

Ja ibland tror jag den skulle gjort d idag.

Vill ju bara d ska säga pang så den putter ut en massa vatten istället...men nää. vad jag känner mig tjatig men jag e såååå frustrerad.  
  • TeddyGirl82
    September2009 skrev 2013-07-07 20:50:58 följande:
    Hehe tjata på du, den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge :()

Jo men d e såå segt. Nån som har erfarenhet av hinnsvepning?
  • LillaLoppanT
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-07 21:07:48 följande:

Jo men d e såå segt. Nån som har erfarenhet av hinnsvepning?
    Har ingen erfaranhet, men en kompis fick en häromdagen.. 8 timmar senare var hennes dotter ute :)

Jag frågade min BM sist, om jag kunde få det nästa gång, Två dagar innan BF, och det skulle inte vara några som helst problem :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • pålingonrödatuvor

Hej!

Jag och min sambo är nyinflyttade till Göteborg (närmade bestämt Björkekärr) och ska få en liten knodd som är beräknad till den 29 augusti. Är det någon mer som bor i krokarna och går i väntans tider? 
    Ha det gött! :) 

• TeddyGirl82
    LillaLoppanT skrev 2013-07-07 21:47:01 följande:
    Har ingen erfaranhet, men en kompis fick en häromdagen.. 8 timmar senare var hennes dotter ute :)

Jag frågade min BM sist, om jag kunde få det nästa gång, Två dagar innan BF, och det skulle inte vara några som helst problem :)

Får se om hon kan göra d på torsdag kanske. Läste hur man gör själv men vågar inte d.
  • MissKaos

Gör själv? Hur??? Låter ju helt galet.

TeddyGirl82 skrev 2013-07-08 05:16:36 följande:
    Får se om hon kan göra d på torsdag kanske. Läste hur man gör själv men vågar inte d.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    http://startaforlossningen.blogspot.se/p/hinnsvepning.html

man ska fan inte va hemma man googlar för mycket :P

Idag ska vi prova färdknäppen har vi tänkt hehe, T o m mannens förslag lite lätt.

Shoppat lite idag, lite större längre linnen på gina tricot smo man kan ha sen med. Så trött på alla kläder man haft nu. Borde klippa mig med...och blondera mig igen. E rödhårig nu men trivdes bättre som blond..       
  • TeddyGirl82
    pålingonrödatuvor skrev 2013-07-07 21:58:39 följande:
    Hej!

Jag och min sambo är nyinflyttade till Göteborg (närmade bestämt Björkekärr) och ska få en liten knodd som är beräknad till den 29 augusti. Är det någon mer som bor i krokarna och går i väntans tider? 
    Ha det gött! :) 

Hej!

Bor inte i krokarna men vi alla e utspridda i stan och alltid kul med nya människor 
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013