• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • MissKaos

Min man kallade mig dunderklumpen i slutet sist. Tydligen var han lätt självmordsbenägen..

TeddyGirl82 skrev 2013-07-13 06:46:07 följande:
    Då måste jag vara en blåval nu då..hehe

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Dannii B

För mkt fritid, nojar över att inte kunna föda där jag vill. Har läst alla skräckscenarion som publicerats i tidningarma nu det senaste. Vi valde fel månad att tillverka bebisar. .

• TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-07-13 14:13:20 följande:
    För mkt fritid, nojar över att inte kunna föda där jag vill. Har läst alla skräckscenarion som publicerats i tidningarma nu det senaste. Vi valde fel månad att tillverka bebisar. .

Ja jag har med läst d..det är riktigt skrämmande...
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-13 09:53:23 följande:
    Min man kallade mig dunderklumpen i slutet sist. Tydligen var han lätt självmordsbenägen..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Haha det var modigt;)
  • TeddyGirl82

Fy sjutton. Tror isen ligger kvar i havet än för fy vad kallt det var. Och solen har tatt mer än man kände. Först nu när man är hemma bränner det.

• MissKaos

Skönt i kärnen! Mår rätt pissigt nu bihålorna klagar och ryggen med. Lillkillen har badat tills han skakade och läpparna blev blå! Jobb på måndag hoppas jag blir bättre. Jobbigt annars. En v till semestet.

Går in i v 20 idag. Halvtid mao!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-13 16:07:13 följande:
    Fy sjutton. Tror isen ligger kvar i havet än för fy vad kallt det var. Och solen har tatt mer än man kände. Först nu när man är hemma bränner det.

Uh den e seg... satt och solade ryggen, när det blåser så där behagligt så känner man ju inte att det riktigt steker. Ser ut som en röd läder väska på ryggen. Hur FAN ska man ligga och sova nu då?? Finns ju bara 1 liggläge. ..!!!!
  • TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-07-13 16:16:33 följande:
    Uh den e seg... satt och solade ryggen, när det blåser så där behagligt så känner man ju inte att det riktigt steker. Ser ut som en röd läder väska på ryggen. Hur FAN ska man ligga och sova nu då?? Finns ju bara 1 liggläge. ..!!!!

Ja usch ryggen e ingen hit och bränna nu när man sover som man gör. Tur man inte brände den mest hehe. Tror jag börjar få kraftigare molande värk..hoppas hoppas på att få mer ont nu. Första och enda gången jag välkomnar smärta nu!
  • MissKaos

Kyla ut ungen? Ny metod!! Hoppas det tilltar nu. Så har du bebisen i famnen imorgonbitti!

TeddyGirl82 skrev 2013-07-13 16:27:59 följande:
    Ja usch ryggen e ingen hit och bränna nu när man sover som man gör. Tur man inte brände den mest hehe. Tror jag börjar få kraftigare molande värk..hoppas hoppas på att få mer ont nu. Första och enda gången jag välkomnar smärta nu!

• TeddyGirl82

Ja får väl se. Sen blir d nya rekomendationen om d funkar för.dom som väntar barn i sommarn. Bada haha

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013