Dannii B skrev 2013-07-11 11:06:32 följande:
INGA JÄRNTABLETTER???!!! Hur gör du?? Jag har i princip sen jag blev gravid käkat Niferex... fick tilloch med dubbla dosen för jag hade helt usla värden. Känns som om man torkat röven till oigenkännlighet. Nu är det åt andra hållet. Var finns balansen?? Shit the same (höhöhö) Jag hoppas ju på att denna frekventa tarmrensning är ett tecken på att nu snart är det dags. Idag ska jag ut och spendera pengar jag inte har. Får se hur det går. Måste inhandla omlottsbodys till bebben. Fick nån psykos efter min sons födsel att jag mer eller mindre gjorde mig av med alla baby kläderna. Så oerhört begåvat. .jag vet, var övertygad om att jag var klar med barnafödande. Men detta blir mitt absolut sista. ... man ska ju njuta av sina barn oxå. Nu är det mest: NEJ , KOM HIT, PASSA DIG, OSV... Nåja. .ha det så gott idag ladys. .
Jag har inte heller ätit järntabletter, mina värden är så bra dom kan vara. bara ätit som vanligt och extra mycket frukt typ.
Tog en promenad till barnmorskan, det är bara 20 min men man blir ju andfådd för minsta lilla. Allt såg bra ut. Bokat igångsättning nu till den 18:e. Får se vart man hamnar när dom ringer...håller mina tummar och tår att lilla pyret vill ut innan dess. Nu blir det lunch.
I helgen om bebisen inte kommit ut blir det ut till Öckerö och sola lite och bara vara..bada tror jag inte blir aktuellt :P