SvenskMuslim skrev 2013-03-01 07:21:40 följande:
Haha jadu jag tänker inte diskutera med dig, det du skriver i ditt svar (ang åsikter och vad du antytt) är inte sant. Enligt min tro ska man inte slösa sin tid, vilket jag vet sen länge att det är att diskutera med dig. Jag ville bara att dom andra som läser tråden ska se andra sidan av myntet. Fast det tror jag iofs dom redan verkar ha gjort, folk ser liksom igenom dig utan problem.
Jag vet sanningen, både om dig och islam så nu lämnar jag tråden! Peace out!
Bra att du inte tänker diskutera för jag anser att det inte går att föra en diskussion med dig. Du LJUGER när du påstar att det jag säger inte är sant. Jag har ALDRIG varit varken rasistisk eller hatisk som du påstått innan.
Du tror att du står på en högre pelare än vad jag gör, Vakna upp för du är inte bättre själv.
Du vet sanningen om mig, jadu, vilken sanning?? Att jag röstar på SD, ja det vet hela familjen vid det här laget, vilken sanning pratar du som är så präktig om??
Accept it, jag är en del av din familj vare sig du vill eller inte. Du kommer möta mig, och vill du vara en vuxen och mogen människa så möter du mig med den acceptans jag har mött dig.