God morgon på er!!
Tack för era tankar... gissa om vi, mitt i allt, är väldigt tacksamma att vi lever och bor i ett land där vi kan få den vård vi behöver om vi blir svårt sjuka!! Och barn 3 i Umeå - vilket underbart ställe! Även om jag eg inte skulle vilja behöva sätta min fot där så fylls man av den värme som personalen förmedlar, varje gång man kommer dit
mammaidamaria: oj, det är verkligen full fart hela dagarna.. hoppas du hinner vila ibland mellan varven. Jobbar sambon din ständigt sena pass? (min sambo jobbar på volvo, 2-skift, så på eftermiddagsveckorna ser man ju knappt varandra - det är verkligen inge roliga veckor =(
Drömmer: hoppas nattveckan är slut nu och de gick att ta sig igenom någorlunda... var det 3-skift du hade?
Hoppas din överklagan går igen Turtle01.. kan ju inte verkligen vara så att man ska kunna jobba 13-17 tim på ett pass och med de där arbetssuppgifterna när man är gravid..??? Låter helt galet!
Själv så får jag räkna med att vara på plats fram tills BF då jag har ett kontorsjobb. Men då BF är 15/7 så planerar jag att ta ut semester mellan 8/-31/7, sedan börjar ta ut f-ledigheten 1/8 - ni som kan detta med f-dagar.. är detta upplägg klokt? (Vi vill spara så många vi kan till en början och jag behöver inte semesterdagarna för nästa sommar heller, då jag ska vara hemma tills förbi augusti)
Hur skulle ni andra gjort?
Näe.. nu är det dags att sätta lite fart - verkar bli en strålande söndag!! =)