• Äppelkaka

Gravida efter IVF i Umeå

Här kan vi som blivit gravida efter IVF i Umeå under  samlas och följas åt  Glad 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-28 10:19
    Ja, slarvfel redan i första meningen, jag radera några ord och glömde ett...Här kan vi samlas i alla fall!

• Svar på tråden Gravida efter IVF i Umeå
  • turtle01

Nezzan: jag har inte nämnt att vi klassas som lätt arbetsplats, och chefen har skrivit ett intyg att omplacering inte är aktuell/möjlig. Nåväl, nu får vi vänta o se. Jag känner igen din dygnsrytm, har blivit morgonmänniska o kvällstrött nu som gravid. :) ja trots alla bryderier är man ju så glad att detta händer, att om bara några veckor få träffa ett nytt mirakel! Ibland ännu lite svårt att smälta!!

naturligt gravid efter misslyckad IVF-behandling, första barnet... bf 13:e maj
  • Nezzan
    Turtle01 Ännu bättre - då ger de förhoppningsvis med sig nu då du lag lagt ner tid på och överklaga =)

Hehe- Var du tidigare en kvällsmänniska??  Min sambo skulle behöva gå igenom en sån förändring oxå Flört Jag har alltid studsat upp ur sängen.. till min stackars sambos förtvivlan! Han har fått för sig att nu då liten kan hålla mig sällskap tidigt på helgmorgnarna så ska han kunna få sova lite längre... "jo, men visst, serru" brukar jag svara då Skrattande

Ja, det börjar ju närma sig för er nu.. bara ca 6 v bort - vad ni måste längta Hjärta själv har jag ju 15 v kvar så än har den där "nu-är-det-så-nära-längtan" inte infunnit sig.... men jag håller med dig om att det verkligen fortfarande känns så overkligt
  • turtle01

Nezzan: min sambo är fortfarande kvällsmänniska, men jag tänker att det kan bli bra nu i sommar. Om jag behöver sova, så får han ta natskift om bebisen inte kan sova... :)

naturligt gravid efter misslyckad IVF-behandling, första barnet... bf 13:e maj
  • Petto 83

Pust.... Å så härligt det var att få se det pyttelilla <3 slå :) Kan säga att Solen skiner idag haha Allt såg "jätte fint ut" enligt Dr Ida och lilla räkan mätte hela 17 mm Shit, är mycket känslor nu :)

• Petto 83

Hoppsan var inte mycket som kom med ha ha

<3 slå :) Enligt Dr Ida så såg allt "jätte fint ut" och lilla räkan mätte hela 17 mm Kan säga att Solen skiner i dag hihi Fick även veta att efter ett fint vul den här tiden minskar missfalls procenten en del, ca 90% att det går hela tiden ut :) Frågade då min bm sa att det inte spelade någon roll utan att det var bara en lyckträff typ, då jag var gravid med sonen.

Men nu är vi gravid och väntar ett till litet mirakel och lyckan är helt enorm :D

• Petto 83

Hoppsan var inte mycket som kom med ha ha

<3 slå :) Enligt Dr Ida så såg allt "jätte fint ut" och lilla räkan mätte hela 17 mm Kan säga att Solen skiner i dag hihi Fick även veta att efter ett fint vul den här tiden minskar missfalls procenten en del, ca 90% att det går hela tiden ut :) Frågade då min bm sa att det inte spelade någon roll utan att det var bara en lyckträff typ, då jag var gravid med sonen.

Men nu är vi gravid och väntar ett till litet mirakel och lyckan är enorm :D

• Petto 83

Hoppsan var inte mycket som kom med ha ha. <3 slå :) Enligt Dr Ida så såg allt "jätte fint ut" och lilla räkan mätte hela 17 mm Kan säga att Solen skiner i dag hihi Fick även veta att efter ett fint vul den här tiden minskar missfalls procenten en del, ca 90% att det går hela tiden ut :) Frågade då min bm sa att det inte spelade någon roll utan att det var bara en lyckträff typ, då jag var gravid med sonen.

• Petto 83

Hoppsan var inte mycket som kom med haha <3 slå :) Enligt Dr Ida så såg allt "jätte fint ut" och lilla räkan mätte hela 17 mm Kan säga att Solen skiner i dag hihi Fick även veta att efter ett fint vul den här tiden minskar missfalls procenten en del, ca 90% att det går hela tiden ut :) Frågade då min bm sa att det inte spelade någon roll utan att det var bara en lyckträff typ, då jag var gravid med sonen.

• Nezzan
    Petto83: *ler*.. så där underbara inlägg kan vi läsa flera gånger om!! GRATTIS till den lilla underbara i magenHjärta  Vilken vecka är du i nu?

Och att Dr Ida är tillbaka!!  - henne gillade jag en hel del men såg aldrig till henne under hösten 2012 - kul =)
Svar på tråden Gravida efter IVF i Umeå