Petto83: Jaha, de har ett sånt upplägg.. har ju som sett att hennes bild är kvar på hemsidan.
Turtle01: Den där domen är strålande!! Den kommer ju även från högst instans så den är ju prejudicerade, vilket innebär att alla andra domstolar under är skyldig att följa den domen! Om du behöver yttra dig igen kring din överklagan så ska du helt klart hänvisa till den =)
Drömmer: ja, tänk att vi slipper välja behandling A som kostar så el behandling B som kostar så ... såväl min 11-åriga systerson och sambons mamma får ju redan all tänkbar hjälp - men vi väntar tyvärr fortfarande på besked kring min kusins hjärntumör... och den väntan är tärnade. Min kusin har tre underbara barn, varav den minsta är blott 7 månader... så inget annat alternativ finns - än att det ska gå bra
Jag har ont precis som du beskriver.. det började i v 10-12, men då bara svagt och utan att det direkt begränsade mig. Men för någon dag sedan så har det börjat göra mer ont.. ibland vid gång men framför allt när man ska ändra ställning i sängen eller ta sig upp. Vi får hoppas på att det inte blir värre än så här för oss =)
Jennyz: Låter som om du oxå tyvärr kan joina ischias-foglossnings-klubben =/ mysigt dock att du redan nu kan känna plutten någon gång per dag - sånt väger ju upp det mesta =)