3villbli4: men så underbart söt liten vink-bild =) Grattis till lyckat RUL - visst känns det som att man flyger därifrån på de lättaste steg någonsin? Kunde inte sluta le och ville inte heller stoppa undan korten vi fick, utan gick och höll upp dem som värsta sprätthönan
Turlte01 Usch för att foglossningen är tillbaka =(. Jag kör oxå med kudde mellan benen nattetid och besväras mest av foglossningen när jag ligger ner - håller jag igång så känns den inte alls *knas*
Apropå detta med rörelser så gör våran samma som din - blir heeelt stilla när någon ska känna.. varför gör de så? =) Tyvärr så har jag inget bra tips mot nästäppa.. hoppas du kan få nått som hjälper!!
Jennyz: Men så trist att få så ont när ni är borta på semester =/ hoppas du har kunnat njuta lite i påsk iaf - är ni kvar hela denna vecka oxå? Vattengympa låter riktigt härligt - hoppas det hjälper för dig även denna gång!
Jag har oxå ett kontorsjobb och det känns lite väl häftigt att jobba fram till BF.. men kan du ta ut någon semester innan? Isf tipsar jag om hur jag tänker göra... Jag tar ut 1 v sem innan BF och innan dess tar jag ut 1 dags sem / v i 4 veckor, på onsdagar. Då behöver jag bara jobba två dagar, kan vila på onsdagen och sedan jobba två till innan helgen kommer.
Hoppas alla haft en bra och fin påsk.. och ni som fortfarande är lediga - njuuuuut lite åt mig som är tillbaka på jobbet