Jennyz: Så skönt med lite ledighet framöver och ännu bättre att få bli ompysslad
Turtle01: Tycker oxå att allt som tillhör vården borde räknas som samma jobb/arbetsuppgifter. Hur är de boende på gruppen - finns det tex risk för hot och våld ska du helt klart ha med det oxå i din ansökan. Har någon medboende fallrisk (som kan innebär lyft för din del) och jobbar ni helt själv på gruppen vissa stunder? Har du fått intyg från din arbetsgivare att de inte kan omplacera dig den sista tiden?
Du får ursäkta alla frågor - men jag är en "sån dära" som själv jobbar inom "myndighetsutövning-branchen" och skriver utredningar/fattar beslut och ibland får bemöta andras överklagningar genom att skriva yttringar på dem (jobbar dock inte åt FK utan kommunalt

)
Hittade en tråd som du kanske kan ha hjälp av oxå
www.minbebis.com/forum/vardarbete-havandeskapspenning-26196.html
Själv så mår jag riktigt bra, börjar känna mig lite tyngre i kroppen så klart

och har en liten släng av foglossning som visar sig som ischias i rumpan och lite ryggvärk... men mest av allt är jag så så lycklig och välsignad så den glädjen tar som över ondheten och tröttheten. Sambon har förmiddag och har just åkt iväg till jobbet och här sitter jag morgonpigg å glad i hågen - redo för en underbar tisdag som innebär v 25 för vår del
Ha en fin tisdag allesammans!!