Hela85: Det kan ju vara bra att vänta och se vad du får för bm sen, om det inte är allt för länge tills dess. Det är ju faktiskt så att det inte alltid känns rätt och det kan ju bara du avgöra. Men om det känns fel så tycker jag absolut att du ska byta. Hoppas du snart får svar på odlingen också.
Idag är smärtan om möjligt ännu värre än igår och nu känns den där bedömningen nästa vecka långt borta. Ännu längre bort till en ev igångsättning. Återigen hoppas jag att han väljer att titta ut innan. Vi har hämtat ut barnvagnen idag och sambon har rensat ut ett förråd vi har inne i lägenheten, så vi fått bort lite grejer från det sovrum som småningom ska bli lillens rum. Bb väskan är faktiskt packad, för säkerhets skull. Om jag orkar ska jag städa och tvätta lite här hemma imorgon. Så nu är allt klart, jag försöker tala om för lillen där inne att han gärna är välkommen snart. Helst inte innan söndag då jag går in i 37+0 dock, eftersom det är det bästa för honom. Har fortsatt haft sammandragningar hela dagen, kraftiga ilningar i livmodertappen. Bara att hoppas på det bästa.