Skönt att de ändrat lite på datumet i alla fall, om de säger fredagens datum borde de ju ta det då? Annars känns det ju meningslöst att säga annat än 12e eller???
Hoppas det var tillfälligt med klådan, jag har också hört att man blir trött av tavegyl, men inte jag i alla fall, jag fick rådet att ta dem på kvällen så jag skulle bli tröttare, men det hjälpte inte, om man kliar så tar det överhand...
men de hjälper för många, hoppas du är en av dem!! Jag fick också råd att undvika fet mat, citrusfrukter och paprika, kanske ett tips? Jag har också haft en flaska aloe Vera kräm i kylskåpet, har varit skönt att smörja in med, men om DDT bara är händer och fötter så kanske det inte funkar, har också en fotkräm från Apoteket, svalkande gel, som jag smörjer in efter mina isande fotbad... Mycket procedurer...
Imorgon är det sista kollen hos BM...känns lite överflödigt att träffa henne mer egentligen, men alltid kul att höra lite hjärtljud, sedan blir det mer koll, blodprov och träffa narkosläkare mfl på fredag, tydligen tar det ung tre timmar med förberedelser och info inför snittet, lite skillnad mot det akuta snittet förra gången, hon var född ung 2 Tim efter vi åkt in!!!