3villbli4: stackare, önskar att ingen slapp uppleva denna klåda!!!! Har du pratat med din BM?? Jag har ett fotbad bredvid sängen som jag lägger isbitar i på natten om det blir för jobbigt så får man dessa 1,5-2 Tim till innan det är dags igen, men ruskigt jobbigt är det!!! Inatt har det varit lite sämre, känner också att det är mer vätska i fötterna, känns som att huden sträckt sig till bristningsgränsen...
har dock sovit ung 5 Tim totalt inatt så konstigt så känns det ganska ok ändå... Storstädade igår, dotterns nya rum är snart klart, bara lite småfix kvar, lister och element, så nu är det rensat bort bebissaker och dammtorkat bort allt byggdamm, känns skönt men var helt knäckt igår kväll!!! Känns att bebis vill trycka nedåt nu! Ångrade mig lite inatt att jag ansträngt mig så mycket, sambon åkte till stugan en sväng med dottern, så jag började oroa mig för ev blödning, men nu känns det bättre!! Kanske stressen gör att det kliar mer också, och alla funderationer i ditt fall om hur du ska orka och när de ska köra igång, de måste ju hjälpa dig!!!
Om en vecka kanske jag ligger på operationsbordet, eller tom kanske vi fått ut vår dotter redan, vilken underbar känsla!!! (Det måste ju bli på fm eftersom man inte får äta på morgonen...)
Hela85: de kan nog höra rätt tidigt, men det är svårare så de brukar vilja vänta ett tag för att det inte ska bli så att de inte hittar hjärtslagen just då, då oroar man sig bara mer, men det kan bara vara för att det är för tidigt, kolla med din BM så borde ni kunna lyssna snart i alla fall!!