Skönt att du får vila nu kommande vecka, det lär du behöva, eller så kommer kanske lillkillen ut...
förstår vad långsamt tiden ska ha gått innan de hittade hjärtslagen!!!! Herregud!!!
Din dotter får det säkert kanonbra, jag har tänkt så de ggr mina föräldrar varit barnvakt , jag har ju varit låst vid att vara nära lasarettet och är trött, så tur att hon fått åka på utflykter med dem istället, men helst hade man ju velat vara med såklart...
Jo absolut kan sammandragningar göra att jag blöder så det är lite blandade känslor, alla prover och Sfmåttet har sett bra ut hela vägen, SFmåttet avvek från kurvan lite i slutet, men ökade inför sista kollen så det kanske var mätfel eller något...det enda som BM påpekat är att jag har gräns till lågt blodvärde, har legat mellan 105-115 på sistone, tydligen lågt, jag äter extra tillskott varje dag, kan ju inte göra mer just nu, och hon tyckte inte att det var farligt lågt i alla fall...
Jag har nog släppt oron att börja blöda konstigt nog, klådan har liksom tagit över alla andra funderingar, även nu när den är lindrigare, den finns ju fortfarande!!! Funderar just nu på hur denna natt ska bli eftersom jag kliar rätt mycket nu... Har också fått sura uppstötningar nu, har inte haft det på hela graviditeten annars...
Hoppas du får lite sömn nu och imorgon och att din BM hjälper dig på måndag!!