• StrongWom3n

Novemberbebisar 2013

Hittar ingen tråd för oss som väntar smått i november 2013 så därför skapar ja en ny.

Plussade svagt på sticka igår på BIM-2.
    Kände mej ändå osäker så jag gjorde ett digitalt test idag som visade 'Gravid'

Är i vecka 3+6 idag.
    BF 14 november.

Har en 6 månaders pojk hemma som jag fortfarande helammar, så lite tankar finns hur amningen ska påverkas av en graviditet.
    Vi bestämde att vi ville ha syskon tätt.
    Förra gången var jag gravid redan när vi skulle börja verkstaden.
    Denna gång tog det sej på första försöket.

Hoppas nu att "syskonet" vill stanna i magen tills november, man blir lite nojig att "de ska inte gå såhär lätt"..

Fler som vill dela sina berättelser, bilder mm...?

• Svar på tråden Novemberbebisar 2013
  • Mindful

Spännande ceke! Kan det vara akupunkturen som hjälpt på traven?

Mysigt med restaurang besök, man ska passa på!

• ceke
    Mindful skrev 2013-11-01 19:54:59 följande:
    Spännande ceke! Kan det vara akupunkturen som hjälpt på traven?

Mysigt med restaurang besök, man ska passa på!

Nje, akupunkturen blir på söndag Hade massa förvärkar även med Ville o då blev det två resor upp på förlossningen som slutade med sovdoser... så det är nog vara kroppen som börjat öva lite...

underbart med restaurangbesök ! det lär ju dröja tills nästa gång...
  • Mindful

Usch jag har fått sådan klåda. Bara slog till igår kväll. Det kliar över hela kroppen men även på handflator och fotsulor, vilket gör mig orolig. Det dumma är att jag var hos bm igår och då kände jag inget. Jag hoppas att det inte är någon fara, att det bara är vanlig klåda så här i slutet eller att det hänger ihop med förkylningen. Får ringa bm på måndag om det inte går över. Någon annan som har haft liknande?

• ceke

Mindful: låter inge kul med klåda!! Hoppas det blir bättre.

.

Igår hade jag massor av massor med pinvärkar men idag har det varit coollugnt istället... Vill bara träffa lillebror nu! I o f sig har jag ett syprojekt här hemma som gärna får bli klart, men längtan efter bebis överskuggar lugnt viljan att bli klar med det!!!

Ville börjar dock bli krasslig och det vore ju bra om han hinner bli frisk innan lillebror kommer...

• greeneyes

I fredags 1/11 föddes vår dotter med planerar kejsarsnitt, 51 cm och 3450g. Det gick bra, jag förlorade lite mycket blod men mår givet omständigheterna bra. Nu har vi just kommit hem med vårt lilla mirakel

• ceke
    greeneyes skrev 2013-11-03 13:16:36 följande:
    I fredags 1/11 föddes vår dotter med planerar kejsarsnitt, 51 cm och 3450g. Det gick bra, jag förlorade lite mycket blod men mår givet omständigheterna bra. Nu har vi just kommit hem med vårt lilla mirakel

Grattis Måste va helt underbart att ha henne hos er nu!
  • ceke

Det verkar inte bli nån akupunktur ikväll. Han hinner inte. Känner mig alldeles gråtfärdig och inser hur mycket jag sett fram emot att försöka få igång det hela och hur less jag är på att vänta Han åker utomlands nu i veckan också och hinner antagligen inte med nålar på mig så Tja... bara att vänta då. Suck

• Mindful

Stort grattis! vad härligt!
  • ceke

Det blir nålar i morgon vid lunch istället Blir att betala för arbetstiden istället för att åka förbi på en fika, men det gör jag så gärna!

• Solrosen 83
    Grattis!! Skönt att höra att det gått bra och ni nu båda mår bra och har fått komma hem.
Svar på tråden Novemberbebisar 2013